cadeau voor collega's

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuk cadeau idee voor mijn collega's voor wanneer ik met zwangerschapsverlof ga. Ze hebben mij in de afgelopen periode veel gesteund en zonder hen was het ons nooit gelukt om zwanger te worden. Nu zoek ik dus iets origineels (voor 10 collega's) om als bedankje te geven. Een flesje wijn is ook zo afgezaagd. Help....

Groetjes Saskia

Zonder je collega's was het nooit gelukt om zwanger te worden? Ik ben nu wel heel nieuwsgierig.
Misschien is het leuk om op de dag van je afscheid  lekkere dingen mee te nemen en samen te borrelen of uitgebreid thee te drinken. Of samen te lunchen en dat jij de lunch verzorgt.
Als je echt een cadeautje wil geven  is een plantje met een kaartje eraan misschien een leuk idee.

Misschien kun je voor iedere collega een noteblock laten bedrukken met een persoonlijke tekst. Zoiets van: tot .... (en dan de datum dat je weer terugkomt van je verlof).   Of een ballpoint met een persoonlijke tekst.

Als je op google zoekt, zal er vast wel een bedrijf zijn die dat voor je kan regelen.....

Terug
Bovenaan