Cadeau voor papa to be

<p>Hallo,</p><p>Wij zijn er op 5dec achter gekomen dat we zwanger zijn, we zaten in een zware weer. Oma was net 2 dagen eerder overleden.</p><p>Nu wil ik een leuk cadeautje voor onder de kerstboom, heeft er iemand een leuk idee?</p><p> </p><p>Liefs IB</p>

Een speentje van jullie automerk. Dat heb ik mijn man gegeven om te vertellen dat ik zwanger was van onze eerste. Superblij was hij ermee!!!

Een boek is een beetje cliché maar wel leuk.
Als je de papa altijd een bepaald merk schoenen draagt daar de minivariant van.
Als de papa een hobby heeft daar een speeltje of shirt van. Bijv een babygitaar/ shirtje rockstar/ babytrommel/ pakje voetbalclub.

Neem aan dat hij het al weet? Maar ik had de eerste test die ik gedaan had in doorzichtig folie gepakt en op een boek “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” met een speentje papa is de beste ofzo van bibi gelegd ☺️ Hij was er blij mee, of inderdaad een leuk rompertje, ik zag er 1 met “papa als je het niet weet vraag je het toch gewoon aan mama” vond ik ook super leuk maar durfde ik niet te bestellen omdat ik het nog niet zeker wist en toen ik het wist kon ik niet wachten ?

Ik heb deze gekocht voor mijn vriend voor onder de boom :
https://www.bol.com/nl/p/happy-socks-two-peas-in-a-pod-giftbox-maat-41-46/9200000097547973/?Referrer=ADVNLGOO002053-G-63113995106-S-554354614557-9200000097547973&gclid=CjwKCAiA27LvBRB0EiwAPc8XWWCOP_lKGHK8MhJXKVlU8S8RrW_e9nliMDcIFFhFOLU3cP6HES3-wBoCjcQQAvD_BwE

Matching vader en baby sokken! ?

Mijn vriend heeft van zijn broer een boekje gehad. "Hoe als man om te gaan met een zwangere vrouw" of zoiets. Die vond ik wel hilarisch. Wat er in staat ook allemaal. Lachen.

Terug
Bovenaan