cadeau

Dag lieve moeders,
een vriendin van mij (19 jaar) is in april bevallen van haar eerste kindje, een dochtertje. Ik ben enorm trots op haar want het gaat allemaal erg goed. Graag wil ik haar met kerst in het zonnetje zetten dus ik vroeg me af of jullie misschien een leuk idee hebben voor een cadeau (of cadeautjes) voor moeder en dochter. (dingen die handig zijn, ontspannend, leuk... dingen die je zelf als moeder ook zou willen krijgen misschien)
Hartelijk dank!
Aziza
 
Hier een paar ideeen:

- cursus babyzwemmen
- sessie bij een fotograaf
- abonnement op een dierentuin
- voor moeders een dagje beatysalon
- dagje shoppen
- weekendje weg
- mooie fotolijst
- dagje oppas
- kledingbon voor beide

Groetjes
 
ik zag laatste op internet dat je geboortekaartje op een klomp.maar ja dan moet je wel nog een geboortekaartje hebben.ik heb bij mij vriendin van geboortekaartje een schoentje in een bal laten maken.foto lijst met verschillende fotos van afgelopen maanden.kraamfotos tot nu.heel goed zelf te maken.
 
Het leukste kado wat ik tot nu toe heb gekregen, dat was dan wel een kraamkado, was een ingelijst borduursel wat mijn vriendin zelf gemaakt had met oliebeestjes en ballonetjes en Max zijn naam en geboortedatum. Dat vond ik toch zo geweldig. Ik vind zelfgemaakte dingen een meerwaarde hebben vanwege de liefde waarmee het gemaakt is. Iedereen kan de winkel ingaan en iets kopen, maar iets maken dat vergt wat meer.

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan