Cadeau

Dag lieve moeders,
een vriendin van mij (19 jaar) is in april bevallen van haar eerste kindje, een dochtertje. Ik ben enorm trots op haar want het gaat allemaal erg goed. Graag wil ik haar met kerst in het zonnetje zetten dus ik vroeg me af of jullie misschien een leuk idee hebben voor een cadeau (of cadeautjes) voor moeder en dochter. (dingen die handig zijn, ontspannend, leuk... dingen die je zelf als moeder ook zou willen krijgen misschien)
Hartelijk dank!
Aziza

Hallo
Misschien is het Oei ik groei boek een leuk idee. Ben zelf 30 jaar en voor het eerst moeder geworden maar wist van baby's niet zo veel. Dus als je 19 jaar bent zal dat helemaal wel zo zijn. In dit boek staat tot 17 maanden beschreven wat er zoal gebeurt bijv. wanneer ze voor het eerst kunnen lachen of iets kunnen pakken enz.. Heel erg leuk en herkenbaar om te lezen.

hoi,
ik heb met de geboorte van onze zoon een geboortedoos gevraagd. Dit is een mooie aparte doos met een dubbele bodem zoals dat heet. Hierin bewaar ik de belangrijkste en leukste spulletjes van mijn zwangerschap en de kraamtijd. Denk aan bijvoorbeeld het 9 maanden dagboek, leuke aparte felicitatiekaarten, geboortekaartje etc. Daarnaast heeft deze doos ook een dagboek waarin ik nu soms wat leuke anekdotes schrijf. En er zitten 2 doosjes in, een voor het eerste tandje en een voor een haarlokje. Ik vind het geweldig en als onze jongen straks groot genoeg is krijgt hij het. Een doos vol herinneringen dus..... Succes ermee

Hallo,
ik heb voor de geboorte van ons zoontje een geboortedoos gevraagd. In deze doos bewaar ik alle leuke dingen rondom de zwangerschap en geboorte van hem en als hij dan straks op zichzelf gaat krijgt hij het mee. Een doos vol herinneringen dus. Ik heb er zelf ook een en ik vind het erg leuk om er nog geregeld in terug te kijken. Succes

Terug
Bovenaan