Cadeau's (sint/kerst/2e verjaardag)

Hoi meiden,

De periode van cadeautjes-overvloed komt er weer aan voor onze kleine schatjes ;-)
Ben benieuwd of jullie al een idee hebben voor een mooi cadeau?

Ik vind het leuk om te merken hoeveel beter ik Noah nu ken ten opzichte van vorig jaar. We hebben hem bijvoorbeeld vorig jaar met sinterklaas een soort bouwtafeltje met blokken gegeven, maar die staat nu alweer in de garage want blokken bouwen boeit hem echt totaal niet, haha. Evenals puzzels, boekjes en knuffels.
Daarentegen scoren alle auto's (eigenlijk alles met wielen) altijd goed en blijkt hij een chefkok in de dop te zijn. Ik ben zelf ook een zeer enthousiaste hobbykok, dus ik ben stiekum dolblij dat hij mijn 'kook-genen' lijkt te hebben. Ik kan werkelijk geen stap richting de keuken zetten zonder dat de kleine chef achter me aan rent. Hij wil roeren (loela) , mixen, schudden, kloppen en overal kruiden ingooien. Daarna moet ik hem optillen zodat hij in de pan kan kijken of alles nog goed gaat :)
Daarom denk ik dat we Noah voor zijn 2e verjaardag een mooi houten keukentje gaan geven. Denk dat hij dat echt prachtig zal vinden! (mijn man moet alleen nog even wennen aan het idee om zijn stoere zoon een keukentje te geven, hihihi)
Voor sinterklaas denk ik aan de afstandsbestuurbare auto (Johnny Coup sportwagen) van Chicco, die lijkt me ook wel erg leuk.
Nou goed, en toen waren de centjes weer op, hahaha.

Groetjes, 10e

Hoi 10e,

Leuk he, cadeautjes voor je kind kopen;-) Ik ben ook al aan het sparen. Voor Sint heb ik duplo auto's en een doos duplo blokken, een puzzel, doosje memorie, dikke potloden en wasco en 2 boekjes klaarliggen. Voor zijn verjaardag krijgt mijn zoon van opa en oma een cars vrachtwagen van Duplo. Hij is ook helemaal gek van auto's en begint duplo nu leuk te vinden. Ik weet nog niet wat hij voor zijn verjaardag krijgt, misschien een fietsje maar dat zou een beetje op de groei zijn.
Verder ga ik een autokleed en schaatjes voor zijn verjaardag vragen..

Groetjes Juul

Hey!
ik vind het nog moeilijk hoor, het is altijd zo inschatten wat hij leuk gaat vinden...waar hij dit jaar aan toe zal zijn.
Hij heeft vorig jaar voor sinterklaas een driewieler en voor zijn verjaardag een speelkleed gekregen. En een basisdoos duplo van opa en oma. 3x mis De speelmat...hij besloot een paar dagen later te gaan lopen, de driewieler is nu voor het eerst in gebruik en de duplo, hij snapt dat bouwen nog niet zo.

Ik heb dit jaar 3 thema's waarvan ik denk dat het wel wat wordt:
- Boerderij dieren van Schleich
- Politie/Branweerauto's, ambulances, vrachtauto's kraanwagens enz. auto's met een functie
- Duplo boerderij+dieren (ik heb door mijn kleine broertjes tot ik 9 was veel met duplo gespeeld dus dat moet gewoon nog leuk worden)

Koken met zijn eigen pannetjes vind hij leuk maar de zelf gemaakte keuken daar kijkt hij niet naar om en dient meer als opstapje. Hij kookt liever op de salontafel. Dus ik denk niet dat ik een keukentje ga kopen. Dan gaat hij daar maar bij opa en oma mee spelen.

Hoi,

moeilijk he?! Ik heb wel al wat kleine dingetjes liggen die ik zo ergens tregenkwam: boekje, auto, puzzel. Verder ben ik nog heel erg aan het twijfelen. Ik heb al een heleboel in huis, verzamel al speelgoed vanaf dat ik 15 ben of zo. Ik denk dat het voor Sint de garage wordt (gekocht op de rommelmarkt), moet alleen even kijken of de autootjes die hij nu heeft ook erin passen, heb al van die ijzeren autootjes liggen maar hij deelt alles met zijn broer en die wil weer alles opeten dus zijn de ijzeren autootjes niet echt geschikt. Voor zijn verjaardag geven we dan denk ik de houten trein en houten blokken. Ik heb ook nog een duplotrein, een duplohuis en heel veel duplo maar dat krijgt Wout dan maar een keertje of volgend jaar... Keukentje wilde ik nog een jaartje mee wachten, daar is Tijn trouwens ook helemaal het kind niet voor...

groetjes Natasja

Ha meiden,
Lastig allemaal.... Ik heb echt al bergen speelgoed in huis van mijn oudste. We hebben straks eerst Sinterklaas, dan wordt Jules 4 jaar, dan de kerst, en Elise in januari 2. Pfffff.....
Voor Sinterklaas valt het wel mee. Ze mogen 3 keer de schoen zetten. 1. chocolade sint. 2. handpop van Sint en Piet 3. autootje/poppetje van Little People (van de rommelmarkt)
Tijdens pakjesavond krijgen ze in de zak een chocoladeletter, Jules een kassa, Elise een telefoon (V-tech,abc) en een nieuwe zwembroek en een nieuw badpak.
Jules krijgt voor zijn verjaardag een nieuwe tweedehands fiets. En een slaapzak van Cars. Elise krijgt voor haar verjaardag een pop in een poppenwagen.
Met de kerst zal er wel een kleurboek onder de boom liggen. Het productie-gehalte van mijn kinderen is erg hoog!!

Ik heb voor Jules heel veel primo-lego. Daar spelen ze nog steeds heel veel mee. Dus de duplo heb ik overgeslagen en vraag straks (gewoon) Lego voor zijn verjaardag. Ik heb echt heeeeeel veeeeeel van Little People. We hebben ook een dvd en de kids spelen de hele filmpjes na. Echt zo leuk om te zien! En ze bednken er zelf hele nieuwe verhalen bij. Dus wij houden het voorlopig bij wat we al hebben.
Verder nemen opa en oma de kinderen een dagje mee naar de Dierentuin en gaan ze met oom en tante naar Madurodam. (ook leuke cadeautjes voor de verjaardagen!!!)
Kunnen wij ons dierentuinabonnement nog een jaar uitstellen....
Een keukentje (met alle toeters en bellen) hebben we al, maar dat is meer een mooie opbergplaats voor speelgoed.
Een trein hebben ze bij opa en oma, dus die houden we lekker daar.

Succes allemaal met de inkopen!!
Groetjes Antoi

Hey,

Wij kopen ook een keukentje voor Loïs! Die zit ook overal in te roeren! Kan ze mooi mee doen. Wel lastig dat alles zo dicht op elkaar zit! En iedereen wil wat geven en ja.... wij moeten het bedenken!

Terug
Bovenaan