cadeau's...

He meiden!
Even gepikt van de oktobermama's... wat gaan jullie vragen aan de kraamvisite?? Mij wordt nu regelmatig de vraag gesteld wat ik graag wil hebben maar...aangezien het onze derde is heb ik echt alles al.. Als het een jongen is wil ik wel kleertjes (of bonnen daarvoor) want ik heb twee meiden dus niet veel jongensspul. Maar voor een meisje?? Ik weet het echt niet, heb twee verhuisdozen bvol met kleding alleen al tm maat 68... dus wie heeft tips??
Liefs, mvtwee

Beetje afgezaagd misschien, maar ik vind de Hema cadeau pasjes ook erg leuk en handig!!

Ik had een hele voorraad gekregen bij mijn tweede zoontje, en heb toen een hele stapel mooie rompers voor hem gekocht, ik zeg maar wat hoor. Je kan er natuurlijk van alles voor kopen hahaha. Verder.. ik vind kleertjes van "goodmoodkids.nl" ook helemaal leuk, vooral de jumpsuites.. en dat spul gaat ook niet kapot, kleur blijft super mooi. Ik heb toen heel veel pakjes van mn schoonzus gekregen en heb ze voor beide jongens gebruikt. Maargoed, moet je eerst weer via internet bestellen, maartoch....... een idee.

En wat ik altijd leuk vind, is bijv. een leesboekje van Nijntje.. woezel en pip.. etc. De andere boekjes van de jongens zijn al half afgesabbeld haha.. of bijv. nieuwe slabbertjes?? Die zijn hier ook allemaal oranje van alle macaroni hapjes. Dan zegt mn man....... ach wat maakt dat uit, ik vind het wel zo leuk, een keer wat anders!

Verder zou ik het ook zo niet weten hoor. Voor ons ook baby 3 dus wij hebben ook al super veel!

Succes er mee....
Liefs mammma

Ik krijg de vraag ook steeds meer.
Het is onze eerste, dus nog veel nodig, maar zelfs nu al sommige kleertjes/speeltjes dubbel haha.

Ik vraag bonnen van de etos, hema, prenatal, kleertjes (winter) vanaf maatje 68.

Een vriendin van me vroeg overlevingspakketen, zoals een fruitpakket, groentepakket, boodschappenpakket, schoonmaakpakket, snoeppakket, luierpakket, babybadpakket etc etc.
Hoefde ze zelf niet de deur uit!

Op onze geboorte kaart staat aan gegeven dat weij een kraamfeest geven en als cadeu tip de zin...

5 kinderen is een hele tour...wij sparen voor een bakfiets als vervoer....

(Wij gaan de baboe bakfiets kopen met trap ondersteuning, dus een bijdrage...)

Lekker hoor, want nu heb ik en geen vragen en geen vage cadeutjes!!!

@marinde32 wat een goed idee! daar willen mensen wel aan mee betalen. leuke zin ook hahaha

hier tja ook de tweede maar dit is een meisje dus krijg nu alles roze hahaha, en poppetjes enzo.
wat ook leuk is zijn boekjes, speelkleed voor op de grond, bonnen blijft goed, en dingen voor als ze iets ouder zijn die krijg je dan vaak nog niet dubbel ;-)..

Oehh marinde, een bakfiets! -kijkt verliefd-
Ik zit er nu al over na te denken maar ben er nog niet helemaal over uit wat het praktischt is (ook met oog op een paar jaar verder).

Voor ons is het de eerste maar wij hebben ook al best wat en ook vrij specifieke wensen.. wij doen daarom bij het geboortekaartje een los briefje met de site www.lijstje.nl waarin je zelf een lijstje kan maken met wat voor cadeautjes je graag wilt (en daarbij de site, prijs, winkel). Mensen kunnen daarin afvinken wat ze kopen zodat je het minder snel dubbel krijgt en mensen die niet weten wat ze moeten kopen het wat makkelijker hebben. We doen dit ook altijd bij verjaardagen en het werkt goed.

Heb de vraag nog maar één keer gehad, van mijn vader en zijn vrouw. Van hen krijgen we nu een schapenvel voor in de box.

Maar wel goed om alvast over na te denken, want er zijn veel dingen die ik niet mooi vind. Heb al lelijke knuffels en stugge spijkerbroekjes gekregen die ik het liefst direct naar de kringloop breng.

Volgens mij ga ik zeggen: een prentenboek. Dat neemt ook niet veel ruimte in.

Soms heb ik het idee dat iedereen een knuffeltje geeft in de hoop dat dat dé knuffel van het kindje wordt.

Bij www.sprookjesatelier.nl kun je een boek(je) laten maken waarin je kindje de hoofdrol speelt. Beide kinderen hebben bij ons zo'n boek gehad. Ze zijn nu 5 en 8. Regelmatig word er nog in/uit gelezen.
Ik zag net dat ze tegenwoordig ook een boekje met Woezel en Pip hebben.

Terug
Bovenaan