Cadeautips meisje 2 jaar

Ik weet niet hoeveel je eraan wilt besteden, maar een keukentje of tipitent is heel leuk. Verder: Stapelstenen, step, pop/baby born, strijkplank (of andere dingen waarmee ze kan 'helpen' in het huishouden), zitzakje, duplo, knutselspulletjes (klei, verf, plakken, stickers). Zoiets? :-D
 
Mijn dochter heeft wat puzzels gekregen, Duplo, garageset van little Dutch en een popje met poppenwagen. Ze had al een loopfiets en IKEA keuken. Anders was dat ook een goed idee geweest
 
met 2,5 is mijn dochter nu echt mega poppen moeder, ondanks dat ik helemaal niet zo popperig ben. Maar de poppen slaapzak die ze voor haar 2e verjaardag kreeg, moet elke avond aan, kleertjes worden gewisseld, de fles gegeven en ga zo naar door.
 
Mijn dochter van 20 maanden speelt sinds kort graag met haar pop en theeserviesje. Ze geeft de pop schone luiers (nep natuurlijk) en hapjes uit een theebekertje, de pop moet naar bed enzo. Ik heb er lang niet alle attributen bij. Maar ik twijfel over dat dus wel wat aanvullen. Ik ben geen poppenmens, maar zij lijkt het wel leuk te vinden. 
Ze krijgt binnenkort een keukentje. En een peutermes waarmee ze zelf zachte dingen kan snijden staat ook op het lijstje. 
Ze is nog niet zo'n durfal dat de loopfiets goed gaat, laat staan een step. Maar wie weet tegen die tijd. 
Ze is ook met hele simpele dingen al erg blij. Het knuffeltje van Bing, wat nieuwe potloodjes of klei, gekke hoed. Bobbi boekjes leest ze heel graag.
 
Terug
Bovenaan