cadeautips voor ilona?

Hey mama's!

Lichte paniek hier in de tent! IK WEET NIET WAT WE ILONA CADEAU MOETEN DOEN VOOR HAAR 2E VERJAARDAG!
Ik schaam me echt diep om het te moeten zeggen, maar het is gewoon echt zo.
Heeft iemand tips? please help me!

x

Uhm...daar heb ik nou nooit last van...Ik zou zeggen ga lekker naar de speelgoedwinkel en daar zie je ZOVEEL leuke dingen!
Wat ik voor Isabelle nog zou willen hebben (misschien kun je daar idee uit opdoen) is een setje verkleedkleren, een speelhuis zie topic, een groter keukentje (heeft nu echt een mini waar ze bij moet bukken), een babybornpop met bijbehorende poppenspulletjes, een houten poppenhuis, de winkel van duplo, klei en andere creatieve materialen...wij kunnen alles gebruiken hihi! Maar ik denk dat jullie ook al veel hebben omdat Ilona al een grote broer heeft.

Hoop dat je iets leuks kan vinden!
Ik zag haar trouwens niet op de verjaardagslijst staan? Ze is toch 11 juli jarig? Dat is al bijna! Spannend! Heb je al een leuke taart uitgezocht?

Groetjes Babybelle

We hebben bij de Bijenkorf een houten keukentje gekocht voor Mette en dat is nog steeds een grote HIT! Ze kookt wat af en vooral handen wassen blijkt favoriet... Het is ook echt een heel leuk en lief keukentje in vergelijking wat je bij speelgoedwinkels en winkels met houten speelgoed ziet. Die bij de bijenkorf is ook nog betaalbaar en helemaal compleet. Ze zijn ook online te kopen en dan komen ze hem voor 3,95 brengen. www.bijenkorf.nl
De dochter van Floor kreeg een kinderlaptop en ook die viel goed geloof ik. Eeh even denken hoor wat nog meer... Zandbak, glijbaan enz?

SUCCES!
gr.Ing

Jennifer is helemaal dol op haar Lego Duplo de Grote Dierentuin, ook leuk voor andere kids!!! Voor de rest voorleesboeken, spelletjes, glijbaan, tuinhuisje, babyborn (is hier erg favoriet), knutselspullen, ketting.. nou ja ik kan nog wel ff doorgaan haha.. Succes en laat je nog weten wat je voor haar heb gekocht?

Gr. Ilone

Hai,

Onze Lindy is dinsdag jarig en we hebben een step voor haar gekocht. Staat nu bij Intertoys voor 29,95
Een driewieler wel hoor...anders is het veelste moeilijk!
In de winkel haalde we hm even uit het rek en ze ging er gelijk op weg en ze vond het niet leuk dat hij weer terug moest in het vak haha
Dus dit was een goede keus denk ik.

Van m'n ouders krijgt ze een tentje van de Hema. Kijk maar op de website, hij is super leuk!!

Succes ermee!

Sammie

hoihoi

Thanx voor al julie reacties en het meedenken! Pff ik schaam me echt diep hoor! Maar ik ben geslaagd! Ik ben op pad gegaan voor die dierentuin (van duplo), maar de grote dierentuin was me iets te duur. Toen keek ik naar de kleine dierentuin en daar stond een´paardenstal naast. Dat leek me ook wel leuk voor ons meiske, dus heb ik de paardenstal gekocht. O'ja en een kleine bal van dora.
Laat haar verjaardag nu maar komen!

x miranda

Hoi,
Ik zit in hetzelfde schuitje..Geen idee wat we Lieve gaan geven..
We hebben natuurlijk al een oudere dochter en zoon..dus alles is al wel in huis..
We gaan ws voor een loopfietsje, en ze krijgt nog wat kleine dingen..als een Hello Kitty puzzel, en duplo doos[je ]van Hello Kitty!!
Achja, en de familie komt vast met ook veel mooie dingen..haha
Gr Rina

Terug
Bovenaan