Ook hier hetzelfde probleem. Zwanger van de vierde, onze derde knul dus kleertjes heb ik al zoveel. En eigenlijk alles wel...
De paar dingen die we nog wel echt nodig hadden (nieuwe kinderwagen, nieuw wipstoeltje, nieuwe box) zijn te duur om als kraamcadeautje te vragen, dus hebben we zelf gekocht of hebben we gekregen van opa's en oma's.
Het enige dat ik nu nog wil is een babyfoon maar die kosten toch ook al gauw 70 euro,als het niet meer is, dus vraag ik ook niet zo maar.
Maar ja, wat dan wel he... Ik heb voornamelijk speeldingetjes gevraagd. Speeltjes voor in bad, voor in de box en voor aan de kinderwagen. Niet dat ik dat niet meer heb maar iets nieuws is altijd leuk en dat zijn betaalbare cadeautjes. Ook zeg ik tegen iedereen dat áls ze wel kleertjes willen geven dan graag iets voor de zomer in maat 68 ofzo, want de allerkleinste maatjes hebben mijn reusjes nooit lang aan.
Toen de derde geboren werd heb ik ook een paar keer gevraagd of er ipv kleertjes oid meer praktische dingen gegeven konden worden. Babyshampoo, body/haarlotion, pyjama in wat grotere maatjes, of een lekkere ovenschotel ofzo. Scheelt je weer werk in de drukke eerste weken.
Van een vriendin kreeg ik toen 5 "tegoedbonnen" voor een keertje oppassen. Vond ik echt een topcadeau maar we zijn nu bijna 2 jaar verder en we hebben nog 3 bonnen liggen. Zal eens vragen of ze straks bij de vierde ook nog geldig zijn, haha...