cadeautips

Mij wordt onderhand van verschillende kanten gevraagd wat we willen hebben als de kleine er is. Ik kan wel wat kleine cadeau's bedenken. Maar vooral de grotere dingen zijn wat moeilijker omdat we eigenlijk alles al wel hebben.

Wie helpt ons aan een origineel verlanglijstje?

Groetjes Annemiek

He,
Ik vind het bij een tweede ook erg lastig! Als het een jongetje wordt wil ik wel kleding maar voor een meisje heb ik nog zo enorm veel! Dan heb ik liever een kadobon (van prenatal of hema ofzo). We halen daar dan bijvoorbeeld een autostoel voor of tweede kinderstoel ofzoiets.
Dat geef ik dan ook aan iedereen aan die het vraagt..
Succes!
Liefs, Marcia mv Puck en 34,5 w zwanger

Ook hier hetzelfde probleem. Zwanger van de vierde, onze derde knul dus kleertjes heb ik al zoveel. En eigenlijk alles wel...
De paar dingen die we nog wel echt nodig hadden (nieuwe kinderwagen, nieuw wipstoeltje, nieuwe box) zijn te duur om als kraamcadeautje te vragen, dus hebben we zelf gekocht  of hebben we gekregen van opa's en oma's.

Het enige dat ik nu nog wil is een babyfoon maar die kosten toch ook al gauw 70 euro,als het niet meer is, dus vraag ik ook niet zo maar.
Maar ja, wat dan wel he... Ik heb voornamelijk speeldingetjes gevraagd. Speeltjes voor in bad, voor in de box en voor aan de kinderwagen. Niet dat ik dat niet meer heb maar iets nieuws is altijd leuk en dat zijn betaalbare cadeautjes. Ook zeg ik tegen iedereen dat áls ze wel kleertjes willen geven dan graag iets voor de zomer in maat 68 ofzo, want de allerkleinste maatjes hebben mijn reusjes nooit lang aan.
Toen de derde geboren werd heb ik ook een paar keer gevraagd of er ipv kleertjes oid meer praktische dingen gegeven konden worden. Babyshampoo, body/haarlotion, pyjama in wat grotere maatjes, of een lekkere ovenschotel ofzo. Scheelt je weer werk in de drukke eerste weken.
Van een vriendin kreeg ik toen 5 "tegoedbonnen" voor een keertje oppassen. Vond ik echt een topcadeau maar we zijn nu bijna 2 jaar verder en we hebben nog 3 bonnen liggen. Zal eens vragen of ze straks bij de vierde ook nog geldig zijn, haha...

Heel moeilijk....
Ik heb zelf een minimonkey, een borstvoedingskussen met hoes (als de bv gaat lukken) op mijn lijstje staan.
En verder weet ik het niet. De babykamer is nog niet af dus ik heb geen idee wat ik nog nodig heb...

groetjes Maris

Hoi allemaal,

Wij hebben bij onze tweede al aangegeven dat we kadootjes op zich zeer op prijs stellen, maar dat we liever zien dat mensen een bijdrage storten bij een goed doel (wij kozen destijds voor Orangebabies) omdat onze kinderen in feite 'alles' al hebben en echt niets te kort komen. Zeker qua kleertjes kwamen (en komen) we om in de spullen. Sommige dingen heeft  onze tweede  destijds niet eens aangehad. Nu krijg ik tussendoor ook al vaak spullen van mijn schoonzus en een vriendin die kinderen  hebben die iets ouder zijn dan de onze, dus dat schuift lekker door.

Bij de derde gaan we hetzelfde voorstellen, ik weet nog niet welk doel we deze keer kiezen. We zetten het ook op het geboortekaartje (bij de tweede ook al gedaan).

Grotere of wat duurdere  praktische kado's vraag ik dan aan mijn ouders of schoonouders. Maar eerlijk gezegd weet ik nu al niks meer om te vragen, haha.

X Roosmarijn

Wij gaan ook voor een bijdrage voor een goed kinderdoel. Bij onze tweede kregen we zoveel troep en speelgoed, vreselijk gewoon! We komen er al in om. Daarom nu een bijdrage voor een goed kinderdoel. We hebben er vijf gekozen en vragen mensen een keuze te maken.

Terug
Bovenaan