Cadeautips?

Hoi allemaal,

Eind september wordt onze zoon 2 jaar en we zijn nog aan het bedenken wat voor cadeautje we hem willen geven.
Hij is erg gek op alle elektrische apparaten, dingen die open en dicht kunnen, muziek. En hij is niet erg subtiel met zijn speelgoed. Een echte jongen zou ik bijna zeggen...
Wie heeft er tips voor leuk verantwoord speelgoed waar hij voorlopig nog mee kan spelen?

Groetjes, Irene
 
wij kopen voor onze dochter (09-10-2008) een speelgoedkassa voor haar verjaardag. Zo eentje met een lopende band en een microfoontje. Ze is ook een echt wildebrasje en gooit liever met spullen dan dat ze er lief mee speelt......

Ik denk dat ze er wel superblij mee zal zijn.....

Dit zijn diegene die het net niet zijn geworden:
uitbreiding van haar duplo collectie
schoolbord
loopfiets
 
hoi irene,

mijn dochter wordt op 7-09 2 jaar.
van haar opa krijgt ze een driewieler,
van haar oma krijgt ze een tafeltje en een stoeltje.
ook willen we nog een jasje vragen, kleertjes, fautieull (of hoe je dat ook schrijft).
maar ik vind het ook moeilijk hoor, dus ga de komende tijd even met je meelezen met wat voor tips je nog meer krijgt
 
Hoi Irene,

Onze dochter heeft op haar 2e verjaardag zo'n driewieler gekregen met een stang waarmee we haar kunnen voortduwen. Groot succes!
Van opa en oma een Fatboy Mini - die staat nu op haar slaapkamer en ze zit daar vaak in om bijvoorbeeld boekjes te 'lezen'.
Maar het blijft lastig! Met name omdat er vaak meer gespeeld wordt met de doos waarin het cadeau zit dan met het cadeau zelf.... ;-)

Groetjes, Patricia
 
Ik heb een zoon van 3 jaar en die is ook een echte jongen. Wij hebben het geluk een familie en vrienden te hebben die vragen of wij kado's weten dus schrijf ik het hele jaar door de dingen die in mij opkomen wat leuk kan zijn voor zijn verjaardag of sinterklaas meteen op. Enkele dingen die hij heeft gekregen afgelopen jaar; verf, kwasten, verfschort, klei en kleimaterialen, muziekinstrumenten, plastic stapel stoeltjes voor buiten. Maar ook met kleine dingen als een bellenblaas of stoepkrijt is hij erg gelukkig. Succes met kado's bedenken en vooral een hele leuke verjaardag!
 
Mijn dochter (2) is erg bezig met klei en kleuren, plakken. Verder vielen de puzzels wel in de smaak en de bellenblaas was helemaal fantastisch.
Sja... waar kun je je druk om maken ;), simpeler kan het niet.
Maar het blijft lastig natuurlijk. Ze heeft ook nog het e.e.a. van duplo gekregen en boekjes.
En ze is erg blij met haar keukentje en haar poppenwagen (maar dat is niets voor een jongen denk ik)

Wat ik nu nog op haar lijstje heb staan (voor sinterklaas enzo) is:
-playmobil
- verf
- gereedschap (ze heeft al zo'n electrische boor, leuk papa nadoen)
- dvd's
 
Mijn dochter is nog geen twee, maar ze speelt heel veel met de boerderij van Little people. Er zijn een heel aantal deurtjes die open en dicht kunnen, wat ze erg leuk vind. En de dierengeluiden, en er zit ook een muziekje bij. Daarnaast hebben we er een trekker, vliegtuig en boot bij. Wat ze ook erg leuk vind, poppetje er in en er uit. Mijn dochter is ook gek op muziek.
Wat ik verder dacht is misschien zo'n werktafel of een keukentje.
Muziekinstrumenten zijn ook altijd leuk, zoals een tamboerijn of xilofoon.
 
hoi irene,

mijn zoon is nu 3 en voor zijn 2e verjaardag heeft hij duplo en megablocks gekregen en een houten treinbaan van ikea en dat leeft nog(en hij is ook niet zo zuinig op zijn spullen.)

verder is little people erg leuk spul en goed , gaat niet snel stuk.

succes.
 
Terug
Bovenaan