Cadeautje Eerste verjaardag???

Hoi Hoi!
Mijn zoontje wordt over 1,5 maand 1 jaar oud.... Ik vind het zoooooo spannend! Heb weer helemaal dat gevoel voor een verjaardag zoals ik dat had toen ik zelf klein was. Ik ga niet gek doen hoor, koffie en thee met gebak voor familie. En als de kleine man moe wordt, mag hij gewoon naar bed. (dat zetten we zelfs op de uitnodiging)

Maar..... wij willen hem op zich wel een mooi cadeau geven. Wij zijn type ouders: Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg en een kind is zo duur als je het zelf maakt. Hij komt nu dus niet om in het speelgoed.....Hij heeft genoeg om zich heerlijk te vermaken, maar niet zo dat alle kastjes in de woonkamer gevuld zijn met speelgoed voor hem.....
Dus nu een keer iets groots/moois geven willen we heel graag.

Ik ben een houten speelgoed en educatief speelgoed fan. Wil iets voor hem kopen wat hem boeit, uitdaagd en waar hij lang veel plezier aan gaat beleven maar ook weer niet iets van 100 euro....

Heeft iemand tips/ suggesties?
HELP!!!
 
hoi

wij hebben ons zoontje de boerderij van duplo gegeven hij vind het helemaal geweldig hij bouwt het natuurlijk niet maar hij speelt er wel veel mee.

gr nlk
 
Wij hebben onze docher een houten loopfietsje voor haar eerste verjaardag gegeven. Ze is nu 3 en scheurt er nog steeds op door de kamer. Haar broertje heeft hem inmiddels ook ontdekt en nr 3 kan er straks ook nog op. Hij is onverslijtbaar, je ziet nog helemaal niet dat hij gebruikt is.
 
Wij hebben een schommel gedaan onze meid is van november 2009! schommel gehaald nu halen het zomer speelgoed gaat eruit en opbergen tot de grote dag.

Liefs moi
 
hoi,
idd een leuk fietsje met duwstang?
En dan vind ik ook de kruiptunnel van de ikea geweldig, wij hebben hem al 8jaar ;-p en er werd vanaf dag 1 veel mee gespeeld!
 
Terug
Bovenaan