Cadeautje voor collega's!

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik moet nog een aantal weken werken en dan heb ik verlof maar nu vroeg ik me af of iemand nog een leuk cadeautje weet voor mijn collega's of een traktatie ofzo..

xxx ssuss

hi,

je kan gewoon bij de  koffie met een lekkere koek tracteren bijvoorbeeld en zij mogen jou een cadeautje geven. jij gaat iets heel ingewikkelds doen, namelijk bevallen van een prachtig kind.

Miep

Bij mij is het heel leuk.

Ik heb snoepjes met mijn eigen naam:) En aangezien, dat ze die bijna
nergens kunnen krijgen- vind ik het bijzonder en leuk.   Ze worden
namelijk NIET in Nederland geproduceerd.

Hoi Ssuss,

Ik ga juist trakteren als ik het goed nieuws ga vertellen aan mijn collega's. Dat doe ik op 14 februari (vond ik wel een leuke datum, hihi!) Ben dan 12 weken en 2 dagen.

Ik ga soesjes kopen uit de diepvries. En witte chocola. En roze en blauwe muisjes die ik door elkaar heen hussel en in een schaatje doe (ik weet tenslotte nog niet wat het worden gaat).

Dan laat ik de chocola 'au bain marie' smelten en doop ik de (nog bevroren) soesjes er half in en daarna doop ik ze in het schaaltje met muisjes. Dan blijven ze goed plakken in de chocola. Daarna terug in de vriezer en ik haal ze er gewoon de ochtend uit als ik ze nodig heb. Ook handig voor je kraamvisite, trouwens. Omdat je het in de vriezer bewaren kunt heb je altijd wat lekkers in huis voor (onverwachte) kraamvisite.

Misschien een leuk ideetje?

Groetjes, Vennie

Haha, grappig Miep, ik kan het wel met jou eens zijn! Ik ga ook binnenkort met verlof, maar weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Ik kom tenslotte ook weer terug, dus vind een cadeautje ook wat overdreven.

hallo,

Bij mijn dochter heb ik voordat ik met verlof ging getrakteerd op gebakjes. Van mijn collega's kreeg ik een mooie bos bloemen. De verstandsverhouding tussen de collega's was dan ook erg prettig!! Dat scheelt natuurlijk ook wel.

Na die tijd zijn diverse collega's en directeur met zijn vrouw op kraamvisite geweest dus toen kregen ze cake met slagroom en muisjes! Ze hadden aardig ingezameld want  we kregen een erg mooi campingbedje van een babyhuis en een esprit baby kleertjes.

Groetjes  Sandra
(30 weken)

Hoi,

Ik heb van multivlaai een geboortevlaai gehaald die leek om een groot beschuitje met muisjes, deze voor bij de koffie.

Gr Elmira.

Terug
Bovenaan