Cadeautje voor je vriend/man/partner

Ik wil eigenlijk iets leuks aan mijn vriend geven.
Iets wat met de geboorte te maken heeft, soort van inluiden van een nieuw tijdperk ofzo. Zat al aan een horloge te denken...

jullie suggesties ????

hmmmm, dat is wel een lief gebaar.
ik had er eerlijk gezegt helemaal niet aan gedacht om een kado voor hem te kopen.
maar ja, mijn man is 31 december jarig. dus dan krijgt hij zowieso al een kadootje.

misschien is een fototoestel een leuk idee om foto's van zijn kleintje te kunnen maken?
of een filmcameraatje?
een horloge is ook mooi vind ik. misschien is t leuk om de naam van de baby erin te laten graveren?

Lief gebaar idd.
Ik heb er zelf niet aangedacht maar tis ook al kerst bijna en met klaas heeft ie ook iets gehad dus vind het wel weer goed ;)

Ons eerste zoontje is op 23 december geboren, wist natuurlijk niet wanneer het geboren zou worden, maar gelukkig nog net voor de kerst. De 24e kwamen we uit het ziekenhuis. Toen had ik al wat cadeautjes voor hem onder de boom gelegd. Gewoon simpele hoor, geen luxe cadeaus, maar hij werd er heel emotioneel van. Bij prenatal hebben ze leuke mokken waarop staat Voor mijn allerliefste papa, ook rompers met dit soort teksten. Wat ook leuk is, is een shirt voor de baby laten bedrukken met een lieven tekst,

De paps hier heeft al een kadotje gehad een heel gaaf mutsje met I Love Papa erop als is het natuurlijk voor de kleine maar vond het gebaar wel lief. Hij vond hem zelf ook erg leuk, want het is zo vaak dat er op staat van i love mama. Dus nu express maar wat anders gedaan.

Zo'n mok van de prenatal is ook een leuk idee die staat hier al in de kast omdat mijn vriend al een kleine heeft...nu hoop ik stiekem dat ik natuurlijk zo'n mok krijg ihihihih

Terug
Bovenaan