cadeautje voor vader

Hallo allemaal

Over ongeveer zes weken hoop ik te bevallen van ons tweede kindje. Ter gelegenheid hiervan zou ik mijn man graag een blijvend cadeautje willen geven, iets van een sierraad, een hangertje bijvoorbeeld.Mijn man is niet het type van oorbellen en armbanden. Wie heeft er een leuk idee?

groetje Mirelle
 
misschien klinkt het gek,maar de hangers van mamour,zijn echt super,eigenlijk zijn ze voor moeders,maar je hebt ook mooie met,vader,moeder en twee kinderen.

succes met de laatste loodjes,(met dit warme weer,ik weet wat het is,vorig jaar 8,5maanden zwanger en 36graden)
en veel geluk alvast met je twee kindjes
 
Hallo Mirelle

Ik heb voor vaderdag een naamplaatje kado gedaan met de namen van de kids erin gegraveerd, hij vond dat erg leuk, is ook geen type voor armbanden en oorbellen.

Groetjes Sannie
 
Hoi Ik weet niet hoe jullie dit vinden maar ik heb mijn vriend een tattoo gegeven.Er staat nu heel groot met mooie sierletters onze zoon z'n naam op zijn kuit.
Mischien wel leuk??????????????
 
Ik heb mijn man een horloge gegeven en op de achterkant van de kast de naam en geboortedatum van onze dochter laten graveren. Het idee is dat hij altijd als hij op zijn klokje kijkt, denkt aan haar.
Succes ermee!
 
Sommige mannen vinden een zegelring mooi met de initialen van zijn zoon/dochter daarin gegrafeerd. Een horloge is altijd leuk en je kan het zo duur maken als je zelf wil. Als het een zoon is, kan hij deze later erfen van zijn vader.

Groetjes.
 
Terug
Bovenaan