Cadeautje

Hoi dames,
In mijn familie en vriendenkring zijn er verschillende vrouwen die in de loop van dit jaar mama zullen worden. Nu ben ik alvast aan het zoeken naar originele cadeautjes.
Tijdens mijn eigen zwangerschap een aantal maanden geleden was er hier sprake over een `luiertaart` of iets dergelijks, met luiers van verschillende merken in. Kan iemand me hier wat meer over vertellen? Welke merken zitten erin, hoeveel kost het ongeveer, waar kan je dat kopen, en is het een leuk cadeau? Heeft iemand nog ideetjes misschien, want ik wil ook niet het 5e babyalbum of het 27e pyjamaatje meenemen...
Alvast bedankt!
Groetjes,
Marian
 
Hoi Marian,

volgens mij zijn die taarten te verkrijgen bij de DA drogisterijen.
Ik heb geen idee wat ze kosten en wat er allemaal inzit. Volgens mij kan je ook aangeven wat je erzelf bij in wilt hebben.
Wat ik zelf altijd leuk vindt om te geven is een verzilverd besteksetje, een verzilverde rammelaar of spaarpot.
Dit is allemaal te verkrijgen bij de juwelier.

Succes met het zoeken.

Groetjes Chantal.

Ps, je kan ook de naam en of datum in laten graveren, ook erg leuk!
 
Als je creatief bent kun je zelf ook een luiertaart maken en evt. nog andere cadeautjes erin stoppen, dan kun je het zo duur maken als je wil. Het is makkelijk te maken van piepschuim, drie aof vier etages maken, de luiers er tegen aan en voor evt. cadeautjes kun je het schuim uithollen met een scherp mesje.

Veel (knutsel)plezier
Liefs Sas
 
het is heel moeilijk om idd niet met spullen aan te komen die ze ik weet niet hoe veel op schap hebben staan.persoonlijk maak je mij daarom blijer met een kado-bon van prenatal of hennes en maurtiz bijvoorbeeld.het is alleen niet orgineel,maar ze kunnen er zelf mee "kopen" wat ze nog nodig hebben,want ook de smaak van een ander is erg moeilijk.en anders kun je zelf een leuk pakket samen stellen met baby-producten erin.

groetjes!!
 
Het ligt er aan voor wie het is maar ik geef soms een geboortemunt. Deze kan je bestellen bij de nederlandse munt. Bij een juwelier kan je dan geboortedatum enz. laten ingraveren.
 
hoi, wat ik altijd leuk vind en wat bijna niemand geeft, waardoor de kans groot is dat iemand t nog niet heeft, is een mooi kinderboek, deze kan je dan bijv nog aanvullen met een persoonlijk beschreven tekst of gedicht of wens voor de kleine, kan voor in t boek, of als je de mogelijkheid nog wil hebben om te ruilen, op een boekenlegger of kaartje of (bijv getypt) briefje dat er nog ingeplakt kan worden als ze t nog niet hebben, hopelijk heb je hier wat aan, succes fie
 
zo'n taartje flans je zo zelf in elkaar (zonder piepschuim!). Voor een leuk effect gebruik je luiers in verschillende maten, maar van één pakje "beginners" luiers (uit de felicitas-doos bijvoorbeeld) maak je ook best een aardig taartje: luier strak oprollen, strikje er omheen en dan de verschillende rolletjes weer tegen elkaar binden met een koordje of een lint. Een iets kleinere rol er boven op en daar bovenop weer een kleinere rol (je kunt hem zo groot maken als je zelf wil). Je kunt er een knuffeltje bovenop zetten, of zo'n pols-rammelbandje met beest in verwerken, cadeautjes in verstoppen of aan de buitenkant plaatsen. Dan inpakken in doorschijnend folie en je hebt een leuk kado.
 
Terug
Bovenaan