cadeautje

Ik had al eerder een topic willen openen, maar ik dacht, wacht nog maar even.
Vandaag de wikkeldoek van mvm ontvangen.
Ik had al eens gedacht, goh wanneer komt ie nou.
vandaag dus!
Ben er helemaal blij mee.
En lekker zacht dat ie is. haha.
Hebben de andere dames die met mvm meegedaan hebben hem ook al ontvangen?

Liefs, Peet

Hee Peet,

Bij mij werd ie ook vanochtend in de bus gegooit. Super leuk!! Hij is wit met een grijs randje en echt heel erg zacht, heb 'm gelijk in de was gedaan, rook een beetje vreemd..... ;-)
Ik dacht eerlijk gezegd, dat cadeautje komt vast niet meer maar toch....MvM bedankt!

Liefs Lynn.

Nou leuk zeg! Een cadeautje, en erg verdiend en is een supergoed doel ladies! Ik heb ook 2 keer meegedaan, met 'plezier'! Geniet ervan, klinkt als een leuk cadeau.

ik kwam die vrouw van mvm laatst tegen en ze vroeg of ik mijn dekentje al had gekregen ik zei nee. toen zei ze mocht je het over een tijdje nog niet hebben ontvangen mail me dan. ben er nu ruim 5 weken klaar mee maar heb nog niks.. heb haar vorige week gemaild maar nog geen reactie. ben benieuwd!

xxx

Ik ben van het november forum. Ben inmiddels 22 weken bijna en heb nog niks ontvangen. Er was wel gezegd aan het begin dat ik hem zou krijgen.
Aantal mensen die ik ken hebben hem ook nooit ontvangen.

Waar overigens wel verschil in zit, is het aantal weken dat je hebt mee gedaan, je krijgt de badcape alleen als je de volledige 10 weken hebt mee gedaan.
Misschien anders ff een mailtje sturen Tamara, het is wel zo leuk als je deze ook krijgt, hij is echt leuk en van mooie kwaliteit.

Deb, ik denk dat het wel goed komt hoor bij jou! Zou gewoon nog een mailtje sturen, is de moeite waard.

Ik heb hem ook nog niet gekregen. Dacht eigenlijk dat ik het alweer verkeerd had begrepen en ging er vanuit dat ik niks meer krijg..Heb ook de volledige 10 weken meegedaan.

liefs

Vond hem net ook in de brievenbus. Hij is idd heerlijk zacht.
Heb onlangs een mail gestuurd naar mvm en als reactie zeiden ze dat de verzending van de badcape was vertraagd maar dat ze deze maand werden verzonden. Ze kunnen nog komen dus.

Terug
Bovenaan