Cadeautjes Sinterklaas

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of jullie pakjesavond vieren met jullie kinderen? En wat jullie dan geven?

Wij vieren het wel, de oudste is 6 en kan haast niet wachten. Voor hem weten we genoeg cadeautjes, maar voor Tim vind ik het een stuk moeilijker.

Groetjes
Ingrid

Ja wij vieren het ook, Floortje is ook al helemaal in too sinterklaas!!
Zo gezellig we vieren het in het weekend van 1 en 2 dec omdat floortje 6 dec gewoon om 8.30 op school moet zijn vind ik het niks om het 5 dec te doen.
Zondag 2 dec komt Sinterklaas (in het echt)langs en vieren we het aan het begin van de middag en dan kunnen ze er lekker de rest van de middag mee spelen.

wij vieren het ook. 1 december vieren we het bij mijn kant van de familie. en wanneer we het zelf vieren nog geen idee.

Alicia krijg little people garage van oma.
en van ons een (wc) potje met muziek. het potje is zo gevormd dat de overstap naar de wc niet zo groot is. en het potje is ook een opstapje.
verder krijgt ze nog wat kleine dingen. zoals boekjes, krijtjes, wasco, verf, potloden ofzo. en wat aanvulling voor de little people.

wat ze van de anderen krijgt geen idee.

van andere oma krijgt ze een poppenbedje

wij vieren het ook. heb 1 ding gekocht voor antonio een dinosaurus knuffel wat geluid maakt en weet voor de rest echt helemaal NIETS. voor de rest van de kids ben ik wel klaar, mischien nog 1 ding voor de oudste maar vind het echt zooooo moeilijk we hebben alles al tich keer in huis HELP

@lorena: heel herkenbaar. Wij hebben van de oudste ook nog alles. En aangezien onze oudste lange tijd, tot de komst van onze Tim, het enige kind in zowel mijn familie als mijn schoonfamilie is, is hij echt veel te verwend met cadeaus.

Terug
Bovenaan