Cadeautjes

Haihai,

Hebben jullie ook al zoveel leuke cadeautjes gekregen? De mensen die we het hebben verteld, hebben allemaal al een kleinigheidje mee genomen. Echt zo leuk. Rompertjes en slabbertjes en ook onwijs leuke kleine slofjes. Nu begint het wel helemaal echt te worden.
We hebben van mijn ouders geld gekregen voor een kinderwagen. Dus ben echt al helemaal verwend :)

Groetjes Rianne

Leuk hè? Ik denk dat je dat vooral bij de eerste hebt. Bij de tweede gaan ze er van uit dat je alles al hebt...... Merk ook qua kaartjes; bij de eerste kreeg ik van iedereen een kaartje "gefeliciteerd met je zwangerschap", nu heb ik er nog maar 2. Ach, nog lang niet iedereen weet het, dus misschien komt het nog wel.

ik sluit me aan bij blond82, dat het bij de tweede minder is.
ik heb ook 2 kaartjes en 2 rompers gekregen
heb wel zondag met mijn ouders een nieuwe kamer gekocht voor de kleine, dat is tot nu toe het grootste kado
waar we onwijs blij mee zijn

maar is altijd wel leuk al die kleine kado's

Hai hai,

Wij hebben ook al zoveel leuke cadeautjes gehad. Gelukkig maar kleinigheidjes, dit omdat ik ook nog maar 13 weken zwanger ben. Blijf het allemaal spannend en onwerkelijk vinden. Zal blij zijn wanneer mijn buik lekker goed zichtbaar wordt.
Ik kan zo genieten van de reacties om me heen.

gr. Henny

Geniet maar van al die cadeautjes :) Ik vond het heerlijk om zo verwend te worden bij de eerste.
Bij nr. 2 werd het hier al minder en bij nr. 3 hebben we 1 rompertje gekregen van mijn moeder..
Is voor mij natuurlijk weer een extra reden om te shoppen, want deze beeb moet natuurlijk ook verwend worden ;)

Bij ons is het de eerste keer na 35 weken alsnog fout gegaan. "Een pechgeval". Dus iedereen doet het bij ons rustig aan met cadeautjes. Maar kaarten hebben wij wel ontvangen natuurlijk.

ik heb een paar kaartjes gehad en best veel cadeautjes.

had alleen een beledigde schoonmoeder want die wilde wachten met een cadeautje totdat ik die maanden zwanger was maar had ook graag de eerste willen zijn. tja je kan niet alles hebben.

Dat vond ik bij de 1e ook zo leuk, al die kado's! En wat grappig om te lezen dat het bij de meeste bij de 2e toch minder is (ligt het gelukkig niet aan ons :)) Tot nu toe heb ik 3 kaartjes en 4 kadootjes, maar ach daar gaat het niet om......Hebben jullie ook die gratis pakketten aangevraagd?
groetjes Mirrie

Terug
Bovenaan