cadeutje papa en opa

A

Anoniem

Guest
Hallo

Binnenkort  zijn de papa en opa van mijn dochter jarig.Ik wil graag een orgineel cadeau geven.Hebben jullie tips?

groetjes Lente

Ik heb voor mijn moeder en schoonmoeder een keer een verjaardagskalender laten maken met allemaal foto's van de kleintjes erop.. Viel heel erg in de smaak!
Je hebt op de site van het kruidvat ook de mogelijkheid om mini albums te laten maken..
Mijn ervaring is dat iets met foto's van de kleintjes het met name bij opa en oma goed doen..
Gr. Anne-Marie

Leuk shirt bestellen met een originele tekst ( 'Mijn opa/papa is de beste' 'Opa's/papa's lieve meid' etc). Dat kan bijvoorbeeld op www.simplycolors.nl of www.rainbowbabies.nl

Groetjes, Karin

Hoi hoi

Ik heb mijn kids hun papa laten verrassen met een canvas schilderij.
Een formaat van 40x40 is € 45., maar er zijn zoveel mogelijkheden.
Ik zou zeggen kijk  eens op    www.hema.nl onder fototservice zijn er veel mogelijk heden om een persoonlijk kado te creeren.

Een tuinposter lijkt mij ook heel erg leuk....

Een eigen versierde muismat voor de aan computer verslaafde papa of opa doet het ook vaak erg goed.

Succes,
Achnita

een leuke mok met foto?

Ik weet natuurlijk niet hoeveel geld je ervoor uit wil geven, maar ik geef man voor zijn verjaardag een fotorapportage cadeau. Gaan we lekker naar de fotograaf, mooie foto's van ons gezinnetje laten maken. Dit is wel prijzig, maar goed, we krijgen de foto's ook digitaal aangeleverd, dus kunnen we ze ook laten afdrukken voor opaas en omaas en andere familieleden.

Bij de hema kun je ook onderzetters laten drukken met een foto. Of een tas, etui, noem maar op.

Hallo

Bedankt voor jullie leuke ideen. Ik denk dat ik voor mijn vriend een foto op canvas laat afdrukken want een verjaardagskalender heb ik al eens gegeven. Voor opa vind ik het moeilijker. Ik denk dat ik voor de onderzetters ga. Als iemand nog andere ideen heeft dan zijn ze erg welkom.haha!

groetjes

Terug
Bovenaan