Cafe au lait vlekken

<p>Hallo moeders, Mijn dochter van 6 maanden heeft veel café au lait vlekjes. Het CB constateerde er 2 maanden geleden meer dan 6 en dus werden we doorverwezen naar de kinderarts. Hier vonden ze de vlekjes te klein om ongerust te zijn. Plus dat mijn dochter nog geen 2e symptoom heeft voor NF.  Over 3 maanden moeten we weer terug om te kijken of er iets veranderd is. Echter is ze ook nog veel te jong voor zo’n 2e symptoom. Vandaag ben ik maar weer eens gaan tellen en ze heeft in in korte tijd heel veel meer vlekjes gekregen, intussen tel ik er wel 20. Nu maak ik mij natuurlijk ontzettend zorgen. Als ik Google moet geloven dan is de kans op NF ontzettend groot. En ik weet dat je niet moet googlen, maar het verontrust mij ontzettend. Ik ben daarom eigenlijk op zoek naar wat positieve verhalen. Zijn er ouders met kids hier die ook zoveel café au lait vlekken hebben, maar waar nu blijkt op latere leeftijd dat ze geen NF of ander syndroom hebben?  Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen!</p>
 
Terug
Bovenaan