Camper reis met 1,5 jarige

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, </p><p>Ik ben stiekem al aan heet nadenken over onze vakantie van volgend jaar.  Mijn zoontje zal dan ongeveer 1,5 jaar zijn. </p><p>Wij houden wel van kamperen maar omdat ik ook stiekem hoop dan zwanger te zijn ben ik aan het nadenken over alternatieven. Een beetje rondtrekken vinden wij wel leuk dus nu zien wij te denken aan een vakantie met een camper. </p><p>Maar hoe handig is dat met een dreumes? Hoe zit het met een dreumes geschikte slaapplek en een autostoeltje? Heeft iemand hier ervaring mee?</p>
 
Leuk zeg! Zelf geen ervaring mee maar wel bij anderen gezien. Er zijn speciale peuter campingbedjes, die kun je dichtritsen en beschermt dan ook tegen muggen. Overdag te gebruiken als box. 


Verder lijkt kamperen me met kleine kindjes juist ideaal omdat je alles bij de hand hebt. 


Alleen het douchen wat minder. Maar op de camping rennen genoeg kindjes rond die in de zwem/ onderbroek richting douche gaan met ouders en terugkomen in zo'n handdoekponcho. Ziet er allemaal erg gezellig uit! 


Ben benieuwd of jullie plan doorgaat! Wij kamperen ook vaak, hopelijk ook ooit nog met kindjes erbij.. ?
 
Wij zijn net terug van een camper rondreis door Zuid Californie met ons zoontje van 9 maanden. Uiteraard even last van de jetlag, maar de camper was hartstikke fijn. Je hebt alles bij de hand en je kindje heeft elke nacht dezelfde slaapplek.
Wij hebben inderdaad een Deryan tentje, dat werkt erg goed met kamperen.
En je kunt in principe elk autostoeltje gebruiken dat met gordels vastgezet kan worden. Alleen in Amerika was er een ander gordelsysteem, dus wij hebben ons stoeltje daar gekocht.
 
Terug
Bovenaan