campingbedje of reiswieg?

Binnenkort ga ik een lang weekend weg. Waar kan mijn zoontje van bijna twee maanden het beste vier nachtjes in slapen: in een campingbedje of in een reiswieg?

Als mijn zoontje zo oud geweest zou zijn, dan zou ik hem in de reiswieg laten slapen. Hij sliep in die tijd thuis ook nog in een wiegje en dan zou een campingbedje wel heel erg groot zijn. De reiswieg is daardoor vertrouwder (wel met een dekentje). Daarnaast scheelt het ook nog bagage.
Succes met je keuze!

Onze dochters lagen tot 6-7 maanden nog in de bak van de kinderwagen. Hierin sliepen ze ook als we op visite gingen of een weekendje weg gingen. Je moet die bak toch meenemen, en het scheelt inderdaad de bagage van het campingbedje.

Ik vond mijn zoontje 's ochtends, toen hij net twee maanden was, met zijn gezichtje in de stof gedrukt aan het hoofdeinde. Hij kreeg niet echt veel lucht zeg maar...en kon niet zelf terug komen. Hij had zichzelf omhoog getrappeld kwam ik later achter toen ik hem dat zag doen. Het was toen niet veilig meer dus.
Maar als jouw zoontje nog echt stil ligt, dan kan het wel.

Wij zijn toen mijn zoontje 2 en een halve maand was een weekendje weg geweest. In eerste instantie vond ik het maar niks, maar ja we waren uitgenodigd.  Ik wist ook niet goed waar hij in moest slapen. We hebben toch maar een campingbedje gekocht en ja zo'n klein hummeltje in zo'n groot bed is even wennen. Ik heb zijn eigen dekentje meegenomen en het opgemaakt zoals ik het thuis ook doe. En nou hij heeft heerlijk geslapen. Ik heb me druk gemaakt om niks.

Terug
Bovenaan