campingbedje of reiswieg

A

Anoniem

Guest
ik wil weer even wat van jullie weten hahahaha, als wij naar mijn schoonfamilie gaan met de baby wil ik eigenlijk de reiswieg meenemen om haar in te leggen als ze gaat slapen, gewoon bij ons op de kamer, lekker makkelijk...

Is dat een goed plan of is het beter meteen in een campingbedje? Hoe weet ik wanneer ze in een campingbedje kunnen?

Wij hadden de kinderen bij onze ouders eerst idd altijd lekker in de kinderwagenbak bij ons op de kamer. Pas als ze daar niet meer in pasten dan gingen ze in het campingbedje. Dus met een mnd of 6. Lekker makkelijk, die kinderwagenbak had je toch altijd mee en was opgemaakt. Dus zou ik voor de reiswieg kiezen in jou geval.

Ik zou zeggen gewoon makkelijk de reiswieg mee nemen. Is een vertrouwde omgeving voor de kleine en zolang het zich nog niet kan optrekken kan het makkelijk, vaak tot tussen de 4 en 6 maanden. Hangt ook van de grote van je slaapbak en kindje af.

Wij hebben zo'n palmleaf mandje met onderstel en deze nemen we gewoon mee voor s'avonds, of de slaapbak van kinderwagen voor overdag.

Campingbedje is toch een vreemde omgeving en een stuk harder/kouder.

Liefs Noah

Als we weggingen dat Yara nog zo klein was sliep ze ook altijd in de wagenbak van de kinderwagen, vertrouwd en makkelijk..Dat ze daar niet meer in pastte moest ze natuurlijk wel in   het campingbedje...Onze 2e slaapt de 1e paar dagen ook in dewagenbak bij ons op de kamer voordat hij/zij in het ledikantje gaat....

bedankt voor de tips dames!! Dit is natuurlijk ook heel goed voor de vakantie van maart lekker in de reiswieg wordt t dus!!

we leggen de baby wel meteen in t ledikantje op de babykamer... ik ben bang dat als ik haar bij ons neerleg dat ik dan zelf heel veel moeite mee heb om haar later op haar eigen kamertje neer te leggen...

Ik ga geen BV geven dus dat scheelt ook denk ik

Terug
Bovenaan