Campingbedje

Dag mama’s!

Ik ben op zoek naar een comfortabel en stevig campingbedje. Makkelijk uit te klappen en niet te zwaar qua gewicht vind ik ook wel prettig.

Wat is volgens jullie het bestje campingbedje?

Hoor het heel graag! ?
 
Wij hebben een Bugaboo Stardust. Super makkelijk in en uit te klappen. Wat ik ideaal vind is dat er een verhonger in zit, dus je hoeft niet zo ver te bukken als je kindje nog klein is.
Alleen is hij niet super licht helaas.
 
Wij hebben de Qute Q-sleep en zijn hier wel blij mee! Klapt makkelijk in en uit. Is alleen niet ontzettend licht, maar geen ervaring met andere bedjes hiermee. In onze omgeving is dit bedje ook erg populair. 
 
Ligt eraan hoe vaak je het gaat gebruiken.. wij 1x per 2maanden een dutje denk ik en sons een weekje vakantie als er geen 2 bedjes beschikbaar zijn op het park. Goedkoopste van Prenatal, bevalt prima.
 
Dank je wel voor je jullie antwoorden tot nu toe?
Ga even googlen

Haha, mijn dochter is nu 8 maanden en we hebben er tot nu toe geen nodig gehad.
Bij mijn ouders en schoonouders staat er een of we gebruikten er een van vrienden bij een avondje weg.
Maar voor komende meivakantie + zomer zoeken we een eigen.
Prijs maakt niet zo veel uit, als het maar een fijne is. ? Gaan het toch de komende jaren nog wel veel gebruiken.
 
Ik had gewoon een goedkope van prenatal bij de jongste had bij de oudste twee een dure maar ik heb net als bij de jongste hooguit 2 keer gebruikt.
Overal waar wij op vakantie gingen stond wel een bedje tegenwoordig.
 
geen gewoon baby bedje, maar deryan tentje. Ideaal omdat het vrijwel overal past. Bij vrienden gewoon op hun bed in geval van kleine slaapkamer, in een tent, op het strand…
 
Terug
Bovenaan