Campingbedje

Hallo,
Wij zijn op zoek naar een goed campingbedje.
Ons zoontje is 6 maanden en past niet meer in zijn reiswieg.
Welke raden jullie aan of vinden jullie fijn?

Wij hebben een deryan tentje, werkt prima. In hotels hebben we af en toe eens een klassiek campingbedje gehad, die dingen zijn altijd een crime om op te zetten. Wat een gedoe. Dat heb je bij die van Deryan niet. Die hebben ook een peutervariant die we hebben gekocht, gaat lekker lang mee dus. Onze buren hebben hem ook (op aanraden van hen gekocht) en die zijn ook nog altijd tevreden, hun dochter is 2,5.

Wij hebben een ‘traditioneel’ campingbedje, werkt prima. Met een extra matrasje erbij.

Heb staat twijfelen bij een deryan hoor, maar daarin ligt je kindje dus echt op de grond, naar mijn idee.
En dat vind ik zo gek!
Maar ben nu zwanger van de 2e en sta open om overgehaald te worden door deryan-liefhebbers ;-)

Wij gebruiken ons campingbedje overigens niet om te kamperen, maar alleen als de kleine uit logeren gaat bijv.

Hoihoi, we hebben ruim 3 jaar de Qute q sleep gebruikt. Kwam 4 jaar terug als veiligste uit de test. Zit in een makkelijke zak en het opzetten en opruimen is even een kwestie van oefenen en dan een fluitje van een cent.
We namen als we echt ergens gingen logeren nog ook wel zijn ledikantmatrasje (zelfde grootte) mee, die campingbed matrasjes zijn hard en worden snel koud zo dicht bij de grond). We kregen het campingbedje als kraamcadeau van mijn man's werk. Maar er staan er ook heel veel op MarktPlaats.

Deryan! Als ze daar eenmaal in slapen, kun je net zo goed gebruiken.. Onze dochter sliep er zelfs op strand gewoon 2 uur in, uiteraard met parasol erboven. Voordeel is ook dat het overal past, als wij bij vrienden eten die kleiner behuisd zijn, kan het bedje op hun bed. En het kan makkelijk mee in de bakfiets of fietstas, integenstelling tot een echt campingbedje.

Wij hebben een campingbed en deryan maar gebruik het campingbedje juist veel vaker, wij hebben genoeg ruimte in de auto om ze mee te slepen en ze zijn zo opgezet!
wij hebben die van de prenatal, voor beiden kids eentje. 

Terug
Bovenaan