campingbedje

Hoi,

Ik heb een dochtertje van 7,5 maand oud.
Ik wil maandag met haar ergens gaan logeren en dan neem ik het campingbedje mee, maar er zit een dun matrasje bij die je om het campingbedje(ingeklapt) heen kan rollen, nu is mijn vraag is dat matrasje voldoende voor haar om op te slapen of kan ik beter haar eigen ledikant-matras meenemen en dat in het campingbedje leggen?
Wie weet dit of heeft er ervaring mee en slaapt jullie kind daar goed in?(andere omgeving vreemd).
Help wie heeft een antwoord, zodat ik met een gerust gevoel weg kan gaan maandag?

Groetjes super mama
 
De meeste matrasje zijn inderdaad erg dun. Maar vergeet niet dat de kinderen ook nog niet zo zwaar zijn. Mijn zoontje is nu 13 maanden en slaapt daar nog steeds prima in.
Dus ik denk dat het wel goed zit!

Groeten Titiana
 
quote: supermama schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2005 12:47:02'));

Hoi,

Ik heb een dochtertje van 7,5 maand oud.
Ik wil maandag met haar ergens gaan logeren en dan neem ik het campingbedje mee, maar er zit een dun matrasje bij die je om het campingbedje(ingeklapt) heen kan rollen, nu is mijn vraag is dat matrasje voldoende voor haar om op te slapen of kan ik beter haar eigen ledikant-matras meenemen en dat in het campingbedje leggen?
Wie weet dit of heeft er ervaring mee en slaapt jullie kind daar goed in?(andere omgeving vreemd).
Help wie heeft een antwoord, zodat ik met een gerust gevoel weg kan gaan maandag?

Groetjes super mama

Hoi Super mama,

Het kan geen kwaad om je kind op het "dunne" matrasje neer te leggen. Dat doe ik met mijn dochter van 4 maanden ook en die slaapt  er prima op. Dat is natuurlijk ook niet dagelijks zo. Je kunt ook bij prenatal een extra dik matrasje kopen special voor in een campingbedje die zijn dikker en je kunt ze  oprollen (handiger mee nemen als  een gewoon matrasje).

Groetjes Astrid mmv Anouk  
 
Hoi,
Als mijn zoontje ergens anders slaapt, slaapt hij ook in een campingbedje op zo'n
dun matrasje. Geen enkel probleem. Hij slaapt er immers niet altijd op?
Wel raad ik je aan om zijn eigen beddegoed/slaapzak en evt knuffels en zijn eigen
bedmuziekje mee te nemen (als hij het laatste heeft he?)
Ik heb gemerkt aan mijn zoontje (nu 14 mnd) dat hij zolang dat er is overal slaapt.
Heeft hij toch iets vertrouwds bij zich.
Ik wens jullie een fijne logeerpartij.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hoi,

Er wordt gezegd dat het geen kwaad kan, maar ik vind het zelf geen prettig idee. Ik heb voor mijn dochtertje van 7 mnd een apart opvouwmatrasje. Deze is speciaal voor in een campingbedje en hierdoor ligt je kindje toch op een zachtere ondergrond. Wij hebben er zelf prettige ervaringen mee en Emma slaapt er prima op.

Groetjes Mammvan Emma
 
Omdat veel mensen die wij kennen wel een bedje hebben maar geen matrasje, hebben wij voor Ruben ook een opvouwmatrasje gekocht. Ook gaan wij wel eens een weekendje  weg en dan is er wel een bedje aanwezig met matrasje maar die zijn soms oud en vies. Eigen matrasje vind ik dan iets frisser.
Niet meer dan €20,- voor betaald. Maar wij laten hem ook wel eens op het dunne matrasje slapen, niks mis mee!

groet,
Jinny
 
Ik heb altijd (nou ja, enkele keren) de matras van het ledikantje meegenomen.
Mij persoonlijk lijkt het matrasje te dun wat  bij het campingbedje  zit.
Voordeel van de eigen matras is dat het dan ook niet aanvoelt als een vreemd bed en slapen de meiden ook beter.
Groetjes, Claudia.
 
Hoi,

wijhebben ook zo'n dikker matrasje gekocht voor in het campingbedje. Toen wij hem kochten hadden ze gezegd dat als het kindje wat ouder is dat zo'n dun matrasje niet zo lekker ligt. Bij de prenatal zijn ze 30euro, wij hebben er 1 bij babydump gekocht en die was 20euro.
Ik vind zo'n dikker matrasje toch ook wel lekker, mede omdat hij dan ook wat hoger ligt, want vind die campingbedjes erg diep.

Groetjes sam
 
Terug
Bovenaan