Campingbedje

Hoi,

Ik heb heel ff een vraagje, ik heb pas geleden een campingbedje van mijn schoonouders gekregen, maar wat voor beddengoed moet er nu eigenlijk op?? Volgens mij kan er wel gewoon het dekentje van het ledikantje in, zelfde formaat schat ik zo. Maar wat voor hoeslakentje moet er dan in, dat lakentje van het ledikantje is dan toch te breed wat betrefd matrasdikte, dat campingbedje heeft zon dun matrasje, dat schiet er toch zo af??

Wie weet hier een antwoord op, alvast bedankt, groetjes van Martine
 
Volgens mij kan een gewoon hoeslakentje van een ledikantje wel hoor. Hoe dun is dat matrasje eigenlijk, is dat wel goed voor zo'n kleintje dan zo'n heel dun matrasje? Anders misschien een (verknipt) 1-persoonslaken proberen?

Groetjes Patricia
 
Hallo,
Wij hebben ook zo een campingbedje met een matrasje er in. En wij hebben er een extra matras ingedaan omdat ik het een naar matrasje vind dun en van dat vreselijke spul.
Het werkt wel een ledikant matrasje want vrienden van ons hebben dat ook gedaan.

Verder gewoon het zelfde als een ledikantje

groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi Martine,

Gewoon het beddegoed van je ledikantje gebruiken.Het hoeslakentje schiet niet los, omdat je kindje erop ligt, en het matasje is wel dus, maar dan zit het lakentje er ook goed onder. Nooit problemen mee gehad.

Succes,
michelle.
 
Terug
Bovenaan