Campingbedje

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met een campingbed?
Wij gaan een weekje weg als onze dochter 8maanden is.Wij hebben een campingbed maar ik vind dat dat zo hard ligt.
Nu zijn er matrasjes te koop voor erin.Heeft iemand die en is dit handig?

Groetjes van de moeder van Lieke
 
Ik heb een campingbedje van G*raco, waar ik erg tevreden mee ben (gemakkelijk opvouwbaar etc). Ik heb er ook een opvouwbaar extra matrasje voor gekocht (is zo'n 5-6 cm dik), waardoor je kind iets zachter en meer geventileerd ligt. Dit soort inlegmatrasjes worden ook aangeraden als je het bedje langer gebruikt, dus echt voor een paar nachten achter elkaar.
Twan slaapt er prima in. Ik heb hem niet van tevoren laten wennen, maar nam gewoon het beddegoed mee, waar hij thuis al een keer op had geslapen, zodat de geur hem in ieder geval bekend voorkomt.

Succes ermee.
 
Hallo,

Ik heb een zoontje van 4.5 maand en heb ook een campingbedje.
Ik heb wel een extra matrasje wat opvouwbaar ook is en hij vind het heerlijk liggen
Het matrasje is denk ik 6 cm dik.
Veel succes ermee

Tamara
 
Hallo er zijn inderdaad matrasjes te koop die je kunt opvouwen. Nu hebben wij een grote auto en hebben gewoon zijn eigen matrasje uit de ledikant mee genomen. Die paste er ook in.

martine
 
Hoi,

Wij hebben een extra matrasje van Prenatal. Hierop slaapt mijn dochter prima. Maar het eigen matras past idd ook. Het ligt er dus maar aan hoe vaak je het gaat gebruiken en of je het mee kan nemen.

Groetjes
 
Ik heb gewoon een normaal matras erbij gekocht(er zit wel een dun matrasje in,maar das niks)
Hij staat standaard bij opa en oma,en als we op vakantie gaan dan gaat hij gewoon op een 1 persoonsbed.
We hebben wel een safe t sleep(die je om het matras heen doet)

Dus niks geen gezeul met campingbedje en matras
 
hoi,
het is meer het idee dat die matrassen zo hard zijn.
voor die kleintjes is dat niet zo, ze wegen nog niet zoveel.
en in de box liggen/lagen ze ook alleen maar op zon dun kleedje.
(want een boxkleed kan je zeker niet vergelijken met een matras!)

mijn beide kids hebben geen kik gegeven en sliepen heerlijk, vaak nog beter dan thuis in hun ledikant!

maar je kan een matras kopen , je gebruikt het alleen niet zo vaak dat het ook wel weer zonde is.
 
Terug
Bovenaan