campingbedje

hoi hoi...
ik weet niet beter als dat dat gewoon mag ja...maar weet het ook nie zeker...dus wie weet het..wil ik ook wel graag wete,want Lianne gaat in september uit logeren als we een bruiloft hebben en we willen voor die tijd een campingbedje kopen...
oja..wie weet trouwens wat een goed campingbedje is? het lijkt mij handig als ie omhoog kan(zolas bij ledikant) maar is dat wel echt handig?

groenten marjolein(en Lianne 13-05)

Hoi hoi!

Ik heb mijn oudste de 1e paar weken bij de visite op bed gelegd, in het midden, zodat er niets kan gebeuren. Maar je mag wel gelijk het campingbedje gebruiken, dit vond ik eerst niet handig, omdat je het kindje zo'n eind naar beneden moet leggen. Ik weet niet of er ook in hoogte verstelbare campingbedjes zijn....
Ik heb er 1 van Koelstra en ik heb er een dik matrasje ingekocht bij de Prenatal, ligt iets comfortabeler voor de kleine.

Groetjes Sandra

hoi hoi

ik weet dat het bedje van topmark net als een ledikant omhoog kan,maar ik vraag me af of je dit lang gebruikt en omdat lianne nu al 3 maand is. Ze zijn namelijk vrij prijzig(80 euro)..ik heb tot nu toe gewoon de kinderwagenbak gebruikt,maar die word nu wat aan de krappe kant om echt in te slapen.

dus...hellup...we moeten voor volgende week zaterdag 1 hebben.

groetjes marjolein

Terug
Bovenaan