Canesten gyno creme

Lieve dames,

Wie van jullie heeft er ervaring met de creme? Heb contact gehad met me ha en die adviseerde eerst dit te gebruiken ivm schimmelinfectie. Nu staat er op de doos 6 daagse kuur.

Gebruikte jullie het ook 6 dagen?

Hoe vaak mag je het gebruiken?
Maandelijks of om de zoveel weken?

Kwam het bij jullie vaak terug?

Kreeg geen duidelijke antwoorden bij de huisarts dus vandaar en de bijsluiter vindt ik niet zo duidelijk met deze vragen

Ik gebruik het nu 3 dagen. Merk wel dat het helpt maar ben bang dat als ik ermee stop het net zo snel weer terug keert

Dit product heeft voor mij nog nooit gewerkt. Kuur na kuur kreeg ik ervan voorgeschreven. Uiteindelijk heb ik gyno daktarin gekregen.
3 van die eitjes die je vaginaal inbrengt. En toen pas was het klaar.
Succes!

Ik heb het lang voor de zwangerschap anderhalf jaar gebruikt. Daarmee voorkwam ik dat de infectie terug kwam. Uiteindelijk de eerste 24 weken van de zwangerschap geen last gehad en dus ook geen canesten gyno gebruikt. Inmiddels gebruik ik het wel weer (stomme hormonen) maar niet vaker dan 1 keer per dag en soms ook een paar dagen niet.

[quote quote=10542748]Ik heb het lang voor de zwangerschap anderhalf jaar gebruikt. Daarmee voorkwam ik dat de infectie terug kwam. Uiteindelijk de eerste 24 weken van de zwangerschap geen last gehad en dus ook geen canesten gyno gebruikt. Inmiddels gebruik ik het wel weer (stomme hormonen) maar niet vaker dan 1 keer per dag en soms ook een paar dagen niet.[/quote]

Dus jij gebruikt het dus eigelijk dagelijks?

Ik heb er helaas bijna maandelijk mee te make en gebruik dit dan altijd werkt prima aan het einde van mijn tweede zwangerscap ik het begonnen nu zwanger van nummer 3 en kom er idd niet vanaf ja wanneer ik niet zwanger ben heb ik nergens last van. Meestal wordt het na 3 dage minder maar maak de kuur wel altijd af.

Hoi! Ik heb voor mijn zwangerschap wel eens een schimmelinfectie gehad, maar krijger helaas tijdens de zwangerschap steeds meer last vast.
Ik zou je aanraden de kuur met de creme wel helemaal af te maken. In mijn ervaring voorkomt dat dat het sneller terugkomt. Mijn huisarts gaf aan dat deze producten gebruiken tijdens de zwangerschap geen probleem is. Dus als het toch weer terugkomt (bij mij nu toch alweer ..) kun je het gewoon weer gebruiken. Ik vind zelf de tablet ook fijn om in te brengen. Dat hoeft maar één keer en het helpt voor mij ook goed.
Ik hoop dat het snel helpt!

Ik dacht dat ik de enige was waarbij het steeds terug komt. Jullie reacties lezen lucht wel wat op. Smeer al weken af en aan een dag weer paar dagen, etc .... Ik heb de kuur eerst wel keurig afgemaakt maar kwam net zo hard weer terug dus nu smeer ik alleen als ik weer jeuk krijg.ben nu 24 WK zwanger. Ben ook begonnen met vagisan om de droogte tegen te gaan echt top spul en draag alleen nog maar katoenen onderbroeken geen strings meer. Heb het nu redelijk onder controle.

Terug
Bovenaan