Caravan gekocht

Wij zijn helemaal blij, hebben gisteren een caravan (via marktplaats) gekocht.
Eentje met 6 slaapplaatsen zodat iedereen in de caravan kan slapen indien nodig. Er zit ook een voortent met uitbouw en slaapcabine bij zodat de oudste in een "eigen" tent kan slapen.
Normaal gingen we altijd naar een stacaravan op een camping maar dat wordt echt onbetaalbaar. ! camping waar we naartoe wilden was bijna 180 euro per nacht, toch niet normaal. Dus nu maar met caravan echt helemaal super.

groetjes chimene

WAT COOL!!!!!! Lijkt me helemaal leuk met de kids in de leeftijd zoals jij ze hebt! Zo'n stacaravan is inderdaad onbetaalbaar. Ik keek voor de grap eens wat 2 weken caravannen in het hoogseizoen kost... WHAAAA minimaal 3000,-?????!!! Ik dacht die zijn gek geworden!!! Dan maar naar de Veluwe...
gr,Ing

Hey Chimene,

wat lekker voor jullie!!! Weet je al waar jullie naar toe gaan?
Wij hebben toch weer een leuke (kleine kinderen vriendelijke!) camping in Zuid-Frankrijk gevonden, was erg moeilijk maar er was er gelukkig toch nog een!!!

Groetjes Mascha

Hoi hoi,

Das wel harstikke leuk zeg!! En je bent lekker eigen baas ook hé?!
Wij hebben het geluk dat mijn schoonouders een eigen stacaravan hebben in Rockanje.. We kunnen dus daar op vakantie, en dat kost ons nix, behalve eigen eten, en drinken..

Heel veel plezier gewenst alvast!

Liefs Deb.

Lekker is dat!!! Stacaravan is zeker duur, helemaal in het hoogseizoen. Helaas is een eigen caravan voor ons voorlopig geen optie. Pas een paar jaar rijbewijs gehaald, waardoor ik voor een aanhanger alweer moet gaan lessen. En we zouden een andere auto moeten aanschaffen. Kortom, financieel even niet haalbaar.

Terug
Bovenaan