Carina

Hoi Carina,

Heel veel succes morgen bij de echo, maar dat zal wel goed zitten na de vorige echo. Ga echt morgen kijken of het mij ook gaat lukken op dat msn forum.

Groetjes Margot

dank je wel margot!
lief dat je aan me denkt...

de dag begon nogal vreemd.. met overgeven, diarree ( dat heb je als je 2 dagen niet naar de wc kan behalve om te plassen) en een niesbui. pffff
maar goed.. straks ons gupje bewonderen.. en eindelijk een plaatje mee naar hus. hoe klein het dan ook is.

mijn darmen zijn nog een beetje van streek als dat straks maar over is. staat ook zo raar als je tijdens je echo moet rennen naar de wc.

Hoi Carina,

Nou gelukkig gaat het toch nog steeds goed ondanks dat het iets kleiner is dan je had verwacht, maar het komt vast en zeker goed. Dus nu weer twee weken wachten. Dan moet ik ook dus dan gaan we op dezelfde dag alleen is het voor mij de tweede keer. Ben dan 12 weken en 2 dagen dus ben benieuwd volgens mij zie je dan echt al een klein mensje. Nou ik hoor wel hoe het veder met je gaat.

Groetjes Margot

aan de ene kant was alles goed, maar aan de andere kant vind ik het wel erg veel op vorig jaar lijken...
ook een echo met 8 weken en 6 dagen en ook wat kleiner.
en niu weer... ben er dus niet gerust op. lijkt wel of de geschiedenis zich herhaald.

al hoop ik natuurlijk dat dit niet zo is...
31 juli 16:15 mag ik weer...

en jij bent dan alweer 12 weken.. gaat snel he

Terug
Bovenaan