Carina

Hoi Carina,

Lees net ergens in een topic dat je inmiddels mama van Sven bent!! Heel erg gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed met jullie gaat!!

Ik ben ook bevallen, 2 dagen na jou, 3 weekjes te vroeg, van onze zoon Jasper Mathijs.

Wat heerlijk he, na alle verdriet van de miskramen nu zo'n klein mannetje vast te kunnen houden!!

liefs Mickey

hey!

jullie ook gefeliciteerd met jullie mannetje! had hij geen zin om langer in de buik te blijven zitten? of zijn jullie ook een handje geholpen in het ziekenhuis?

Het is zeker heerlijk! na alles wat er geberut is, eindelijk mama te zijn!

groetjes!

Hi,

Mijn vliezen braken in de nacht van maandag op dinsdag... Omdat er verder niks gebeurde ben ik donderdag om 7.30 uur  ingeleid. Het was een erg heftige bevalling, door t ineiden had ik na anderhalf uur aan t infuus al geen pauzes meer tussen de weeen en ik kon door infuus, ctg, bekkeninstabiliteit  en elektrodes op Jaspers hoofdje zelf haast niet bewegen en het lukte me uiteindelijk niet meer de weeen op te vangen en mijn ontsluiting was pas 3 cm, dus een ruggeprik gekregen. Had van te voren nog aangegeven dat ik dacht daar niet voor te kiezen, maar oh wat was ik dankbaar toen ie eenmaal zat! De ontsluiting vorderde toen wel goed, maar nu bleek hij niet meer goed ingedaald. Omdat ik toch een ruggeprik had besloten ze het af te wachten, ik moest in een bepaalde houding liggen om het indalen te bevorderen en gelukkig zakte hij wel iets, maar hij lag verkeerd met zijn hoofdje. (sterrenkijkertje)

Omdat we koorts kregen was er ineens toch wel haast geboden, dus ruggeprik uit en persen op eigen kracht, omdat er nog geen persweeen waren. Na een uur persen en vacuumpomp is Jasper geboren, om 21.31u.

We hebben nog 5 dagen in het zh gelegen, Jasper had een behoorlijke hersenschudding (zo zielig!) en we kregen anti-biotica, vanwege de koorts en het vroege breken van de vliezen, voor de zekerheid doen ze dat, je hebt grote kans op infectie dan... Maar gelukkig bleek na 3 dagen dat we geen infectie hadden en mochten we na 5 dagen naar huis.

Heerlijk om hem nu steeds lekker om me heen te hebben, in het ziekenhuis lagen we op verschillende afdelingen. Nu is het grote genieten echt begonnen!!!

(pff hoewel ik me ook al wel flinke zorgen kan maken hoor, flink onder invloed van de hormonen en een enorme beschermingsdrang hahaha, maar dat zal er wel bijhoren ;-) )

liefs Dana (Mickey)

Terug
Bovenaan