Carnaval 2008

A

Anoniem

Guest
Hoi Mama's,

Even met mijn meisje pronken, misschien is het leuk om nog eens alle carnavalskindjes bij elkaar te zetten nu het echt carnaval is. Tess moest het afgelopen woensdag al beleven op de crèche. Het schminken vond ze minder zo vroeg op de ochtend. Maar het resultaat is geloof ik wel aardig.

Dit jaar weer als chineesmeisje, volgend jaar echt eens iets anders, maar dit was zoveel goedkoper dat vond mijn portemonnee (rot woord)  een stuk fijner

WIE VOLGT?

groetjes Nanda

ik heb geen foto (geen carnaval hier) maar even zeggen: Wat staat het haar schattig dat jurkje! Echt een plaatje!!
Liefs Nelleke

wat een moppie!!
en wat een geweldige jurk, ik had haar ook al voorbij zien komen in een rode Chinese jurk, maar deze is ook mooi!!!!!

waarom heb ik geen meid??!!

liefs Jenneke mv Ivar

Wat een schatje zeg met die mooie bloemen op haar wangen! Hier geen carnaval dit jaar, vorig jaar ben ik wel met Thom naar brabant gegan om een optocht te bekijken waar zijn oma mee liep. Thom was toen als nijlpaardje, haha.
Groetjes Laura

Wat ziet Tess er prachtig uit!

Wij doen hier niet aan carnaval, maar vond het toch wel leuk om het apenpakje voor Dean te kopen.

Groetjes,
Nelly.

Wat gaaf gedaan!! Ik had die foto volgens mij in een ander onderwerp ook al gezien maar ik vind die gezichtsschildering helemaal geweldig. Dat chinese jurkje draagt mijn dochter nou al 2 op 1 volgende jaren met de kerst. Vorig jaar de dokere rode versie en dit jaar de zilvere

Wauw, wat een plaatje! Wat een klasse straalt ze zo uit. En petje af voor het schminken, zo fijntjes gedaan. Hoe heb je haar zo stil kunnen houden? Kreeg bij Janne met moeite 2 roze wangetjes gedaan.

Groetjes Bregje mv Janne (17 juli 2006)

Ehhh... zet een leuke DVD op en neem de tijd. Uiteindelijk zat het er best snel op.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan