carnaval???

A

Anoniem

Guest
Dilemma, ga ik carnaval vieren? Mijn NOD is 22 feb, 8 feb was volgens de berekeningen mijn eisprong, alleen het weekend vantevoren geklust. Ik denk dus niet dat ik zwanger zal zijn, maar heb wel puistjes wat ik nooit heb en had afgelopen vrijdag buikpijn en last van mijn rug...wha ronde twee en ik maak me al gek! Ik twijfel dus of ik mee ga carnavallen of maar thuis blijf....

Ik zou zeggen gaan !!!

Mijn nod is de 15de dus ik weet of ik kan drinken ja of nee dus das makkelijk .

Maar ik denk als je rustig aan drinkt afwisseld met water ofzo het echt allemaal niet zo heel veel kwaad kan je weet immers niet of je zwanger bent ....

Je krijgt enorm veel spijt als je niet gaat en de 23ste de duivels op bezoek krijgt ben je voor niets thuis gebleven .

Oja en je hoeft toch niet te drinken om plezier te hebben zeg anders tegen je vrienden dat je antibioticakuurtje hebt ofzo dat je niet mag drinken ....

succes en hoop ik veel plezier met carnaval !

Ik kan mij voorstellen dat compleet los gaan niet zo goed is voor een zwangerschap of zwangerschapswens (de volgende eitjes zijn evt. ook al weer aan t rijpen natuurlijk), maar hoor altijd dat de bloedband (en dus uitwisseling van stoffen) pas na de 5e week plaatsvind. Google nog maar eens even, misschien kan (een paar) drankje(s) dan toch? Ik drink ook wel wat glaasjes de tweede helft van mijn cyclus. Op de eerste anderhalf jaar gewacht en nu ook al weer ruim een half jaar bezig voor een tweede. En natuurlijk tijdens mijn zwangerschap niet en borstvoeding (11 mnd) niet tot nauwelijks gedronken. Al met al van de afgelopen 5 jaar dus niet veel gedronken besef ik mij nu ;-)

Helemaal los ga ik toch niet meer, met een kleine meid die de volgende dag mijn aandacht weer wil;-)

Wenser

Hai meid,

Ik zou gewoon lekker gaan! Begrijp dat je er natuurlijk rekening mee wilt houden maar je moet ook geneten van het leven en een klein beetje alcohol maakt echt niet zo veel uit, je hebt namelijk pas na 5/6 weken een bloedband met je kindje. Tuurlijk moet je oppassen maar dat neemt niet weg dat je ook leuke dingen moet doen, we houden al genoeg rekening met: "stel dat en wat als het zo is?" .......

Bovendien hoef je niet dronken te zijn om een leuke carnaval te hebben toch? Maar ik begrijp je dilemma.
Ik hoop dat je toch in dit geval voor jezelf kiest en een leuke tijd gaat hebben!! Ik denk dat je spijt krijgt als je thuis blijft en de rode duivles komen (ik hoop het niet natuurlijk)

Sterkte bij je beslissing! Liefs Lynn.

Bedankt voor jullie reacties, ik ga hoogstwaarschijnlijk nu zondag mee. Ik doe gewoon rustig aan en heb net op het werk afgesproken dat ik 's maandags kom werken. fijne dag allemaal!

Goede smoes om t niet te bont te maken zondag ;-) Veel plezier.
Wenser

Gaan!!! Bij mijn vorige zwangerschap was ik op vakantie en toen ik terug kwam realiseerde ik me pas dat ik ongesteld had moeten zijn, was vier dagen overtijd. Voelde me ook wel anders, maar tsja: had het druk met reizen in de USA ;-) En was dus niet bezig met zwanger worden. Wel drinken wij 's avonds een wijntje en als we op vakantie zijn ook eerder wel eens. Daarmee overigens direct gestopt toen we een positieve test in handen hadden.

Niet je leven "on hold" zetten omdat je zwanger wilt worden (dat komt later wel :p, als je zwanger bent of de baby er is)

Terug
Bovenaan