carnaval

Ja ik ga carnavallen!
Vrijdagavond gaan we stappen, de kids (4jaar en 6 weken) gaan uit logeren bij oma. Zaterdag en zondagmiddag optocht kijken en verder geen oppas geregeld. Manlief moet gewoon werken met carnaval, ik uiteraard niet, maar moet zeggen dat ik denk dat ik het bij 1 avond wel genoeg gehad heb!

En jij?

Gr.

Wij gaan normaal gesproken 5 dagen! En dan van 's-ochtends tot 's-avonds... dat wordt dit jaar wel even anders, maar dat is ook niet erg.

Vrijdagavond gaan we even met z'n drietjes. Is samen met de vriendengroep de opening vieren van de carnaval, maar dit is een vrij rustige avond.

Zaterdag gaan m'n man en ik overdag op stap. Ik een uurtje of 5 schat ik zo en dan komen opa en oma oppassen. Ik ga niet al te lang, want zit ook met mn borstvoeding.

Zondag lopen we mee in de optocht. Iets daarna ga ik naar huis. Ook dan komen opa en oma. (Maar dan de andere).

Maandag lopen we normaal gesproken ook mee met de optocht, maar dan gaat mijn man. Ik wil niet nog een keer oppas regelen voor m'n 4 weken oude ventje. En met bv is het ook niet ideaal.

Volgend jaar kan ons manneke al mee in de optocht. :) Wellicht loop ik maandag wel even met de kinderwagen naar de optocht toe om te kijken. Dat is nog altijd wat rustiger voor 'm dan meelopen.

Veel plezier in ieder geval!

Heej,

Bij de oudste 4 jaar geleden (die was toen ook een weekje of 6) liep ik gewoon met de optocht mee met de kinderwagen. Gaf toen ook geen borstvoeding hoor, maar liep gewoon mee. Dit was lichamelijk toen te doen, halverwege ging ik er toen bij kennissen uit, om daar voeding te geven :)

Ik zit nu niet meer bij een carnavalsvereniging, maar als dat wel zo was, dan liep ik nu niet mee. Vergt veel van je lichaam en je hebt niet voor niets kraamtijd :)

Terug
Bovenaan