Caro, Brechtje en Petra

He meiden,

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die er bijna geosedeers mee bezig is. Gisteren is het ons voor het eerst opgevallen dat het echt minder leuk aan het worden is.

Vooral mijn man heeft nu toch wel moeite met "op comando" presteren. Ik heb als het goed is zondag mijn ei, dus ik hoop dat we voor die tijd toch wel weer echt zin hebben> Geeft ook wel een leuker idee, dat het met plezier gemaakt is. Dan dat het even moest op dat moment>

Maar ja dat heb je helaas niet voor het zeggen>

Morgen ben ik er niet, dus vandaar dat ik julli vast een prettig weekend en klus-ze wensen en ik zie jullie maandag wel weer !!

Liefs Jeannette

Ik las gisteren dat een aantal gingen klussen gisteravond, op dag 12 van de cyclus (we hebben allemaal een NOD van 8 aug), het hield me de hele avond bezig... zou het dan een goed moment zijn? gaat er dan door je hoofd. Ik probeerde het van me af te zetten en niet "verplicht"te gaan klussen, maar toen we in bed lagen ging het eigenlijk allemaal vanzelf... super. Nu maar hopen dat ie raak geschoten heeft hihihi.
Dit moest ik gewoon effe kwijt.

hoi meiden,
tja dat probleem hadden wij op een gegeven moment ook...mijn vriend wilde ook niet meer omdat hij het gevoel had dat ik alleen daarom nog wilde kussen.we kregen zelfs hele discussies!
we hebben er goed overgepraat en toen heb ik inderdaad de vruchtbaarheidskalender de deur uit gedaan. dat scheelde al.maar ik heb hem ook verteld dat je wel kunt klussen maar dat het toch echt alleen maar raak is als ik vruchtbaar ben.. en dat begreep hij ook wel weer.dus nu doen we het als we zin hebben,maar ik neem initiatief op het moment zelf als ik vruchtbaar ben en zeg er niets over.dat wil niet zeggen dat ik hem mis/verleid in negatieve zin,want we doen het ook als we allebei zin hebben. en naderhand vraagt hij wel en was het de goede tijd?? yerwijl voor heen ik aankondigde dat we"moesten"klussen en dat was de boosdoener. hopelijk gaat het nu zo wel een ker lukken... we kunnen allebei bijna niet wachten tot het zover is!! wie weet gaan we met z'n alleen naar het zwangerforum!!
gr. petra

Fijn om te weten dat wij niet het enige koppel zijn met dit probleem. En zoals Petra uit H al zegt....soms moet je nu als vrouw meer werk doen om er voor te zorgen dat je man ook zin heeft......

gelukkig gaat dit nog steeds goed bij ons in het begin had mijn man wel zo iets van ja maar dat kunnen we toch ook morgen doen ofzo maar toen ik hem meerdere keren had uitgelegd dat het echt heeel nauwkeurig komt en dat het dan nog niet eens zeker zal lukken en er hier op het forum soms meiden al maanden bezig zijn werkt hij heel goed mee en hoef ik alleen maar te zeggen van die dagen is het weer klustijd.

Oke soms zegt hij wel, vanavond ben ik te moe ofzo, we doen het wel morgenmiddag en soms is dat wel minder maar ja ik ben al lang blij dat hij nu inziet dat het zo precies komt en dat hij toch mee doet met alles wat ik aangeef.

Hij vind het dan ook geen bezwaar meer wel vind hij het fijn als we alle 2 klaarkomen en het een goede vrijpartij is zeg maar, dus dat als het raak is het wel een mooi moment is geweest acheraf gezien dan, dus daar proberen we wel iets van te maken.

Gaan vandaag weer aan de slag want mijn ovulatietest gaf vanochtend een dikke streep aan.

fijn weekend Jeannette,

succes iedereen.
groetjes: Chili

Terug
Bovenaan