Caro, Duits miesje en Tess??

Hee hallo,

was even benieuwd hoe het met jullie en de klientjes gaat omdat ik al ff niks meer gelezen heb van julie?? niet dat ik zo veel typ hoor, heb het ook razend druk...maar hoe maken jullie het verder?? Hier alles goed, Justin doet het prima en groiet als kool...al weer 7 weken ruim he...tijd vliegt hoor! en hoe doen Damian, Jessica en Christian het??

knuffel van ons en tot horens!!

sweety en Justin

Ha die Sweety!

Leuk om weer wat van je te horen. Af en toe kijk ik of ik je hier zie, maar ik begrijp dat je het net zo druk hebt als ik! Met Christian gaat het heel erg goed. Hij groeit als kool en is alweer 15 weken. Hij is vrolijk en lief en kan heerlijk spelen met speeltjes die boven zijn hoofd hangen. En momenteel probeert hij af en toe om te rollen. Het lukt nog niet hoor, maar hij tilt dan een heupje op en probeert zich af te zetten - zo schattig! Ik vind mama zijn helemaal te gek en zit af en toe stiekem al aan een broertje of zusje te denken. Ik heb gezien dat ik daar niet de enige in ben, er is hier zelfs al iemand weer zwanger! Ik heb thuis afgepsroken dat we minstens een half jaar wachten. Is ook beter voor mijn lijf, ik heb vrij veel last van mijn buik- en rugspieren en loop nu bij de fysio. Niks ernstigs hoor, maar ik moet gewoon goed trainen. Met die spieren moet het eerst beter gaan en ik wil weer op mijn startgewicht zitten, dus nog een paar maanden mijn best doen!

Hoe gaat het met jou en Justin? Ik hoop dat je er net zoveel lol in hebt mama te zijn als ik!

Knuffffffffffffff
Tess & Christian

Hey Sweety,

Kei leuk ff een topic speciaal voor ons!!!

Hier gaat het ook goed, Jessica is nu ook 15wk oud en doet het goed is al bijna 60cm en zo'n 6 kilo!!
Ze houd van eten net als  mama, haha!!! Vindt het moeder zijn ook geweldig en nu wordt het ook steeds leuker ze kan al van alles nu!!! Zo helder en wakker zijn ze echt leuk hoor, en lekker liggen gillen en kraaien en babbelen!!! En iedere dag wordt je begroet met eeen glimlach nee het gaat nu stukke beter en we genieten er volop van!!!
En bij Jouw ook alles goed???
Nou leuk je berichtje en tot snel!!!

Dikke knuffels voor jullie!!!
Sandy& Jessica

Sweety,

Nog van harte gefeliciteerd meid!

Hoe ging het met Justin met de prikjes?
Is hij goed gegroeid?
Verder ook alles goed?

Damian heeft afgelopen maandag de prikjes gehad,hij heeft tijdens de prikjes gehuild,erg sneu,moest er bijna van meehuilen :-(((
Hij is erg goed gegroeid,hij weegt nu 6,6 kilo en is 60,5 cm lang,dus hij wordt alweer een grote jongen.
Slapen snachts gaat ook goed,vaak krijgt hij rond 11 uur de laatste voeding en rond 6uur half 7 is hij wakker,soms om 5uur,maar je hoort me niet klagen hoor hahaha

veel liefs van ons

heeeee meiden!!

wat ontzettend gezellig hoor zo lekker typen!! leuk weer van jullie te horne en te lezen dat alles goed verloopt hoor!!   hier gaat ook alles heerlijk en ook wij denken al aan nummertje 2 hahahaha maar ja, aangezien ik volledige BV geef en dus nog niet ongesteld ben geweest is het natuurlijk nog afwachten. maar de wens is er zeer zeker!!! we wachten af en hopelijk word ik snel ongesteld!! vind het wel weer spannend hoor!!

en sandy, ik weet dat bij jullie het al wel actueel is, weer een kindje erbij toch?? hoe staat het daarmee??je ging eind van deze maand een test doen toch of heb ik het mis?? nou veel succes hoor en ik duim voor je!!

Tess, fijn dat alles goed gaat en christian het zo goed doet, hoe lang is hij en wat weegt hij?? justin is nu bijna 11 weken en 60,5 cm en 5 kilo, gaat super dus!! dat zou toch wel weer erg luek zijn he, samen beginnen zwanger te worden net als een jaar geleden ahahhaa ben jij al wel ongesteld?? ikke dus niet door de BV, maar die geef jij ook he! ik geniet idd intens van mijn vent elke dag weer. als ik thuis kom van het werk kan ik niet wachten om hem te knuffelen, vind het bijna jammer al hij dan nog slaapt ahhahaha

en caro, ik heb ons topicje weer aangevuld hahaha

nou dames, veel succes en hopelijk hoor ik snel weer wat, vind het erg leuk om te lezen hoe het jullie vergaat!!

liefs en veel succes en geniet ze! knuffels

sweety en justin

Terug
Bovenaan