carolinda

A

Anoniem

Guest
Hi Linda,

Ik wil even weten hoe het met je is en hoe het met de klachten is.

Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest was best spannend.
ze heeft bloed afgenomen en ik kreeg een hele vragenlijst waar ik antwoordt op moest geven. verder heeft ze nog even gevoeld of ze al iets kon voelen maar helaas frutsel zit nog lekker verstopt.
Ik heb ook heel veel info meekregen en ik moest al een afpraak maken in het ziekenhuis voor een echo en bij een speciaal bedrijf een voor een combinatietest.
Ben nog steeds heel veel misselijk en dat maakt het werken best zwaar. Ik heb bijv ook echt geen puf meer om s avonds te koken ik krijg het ook gewoon niet weg van de misselijkheid.

maar weer genoeg over mij laat snel weten hoe het moet jou is. Wanneer zou je een test willen doen god ik ben zo benieuwd.

xxx,
Lin en ik hoor je

He Lin

Ik denk niet dat ik deze maand toe kom aan het testen hebben nl sinds gisteren bruin ( bloed ) verlies. Het wordt niet minder maar steeds meer dus ik ga na ronde 5 . De klachten die ik had en nog steeds heb heeft te maken met een griep virus. Jawel ik ben gevelt door de griep  Ik ga deze maand met ovulatie testen beginnen ben nou toch wel benieuwd wanneer mijn ovulatie is. Zelf denk ik nu op ongeveer dag 19 dus we zullen zien.  Wat fijn dat het bij jouw helemaal goed zit jammer van de kwaaltjes maar ja dat hoort er bij. Was je zenuwachtig kan me het nl wel voorstellen. Wat is trouwens een combinatie test? Nou meid hou me op de hoogte ik lees wel mee hoor maar, hou nu wel even wat afstand. ( zie topic nog een paar daagjes ) Ik reageer natuurlijk wel op jouw of belangrijke dingen maar ga er niet elke dag meer achter zitten.

Liefs Linda en een knuffel voor je frutsel.

Hi Lin,

Wat rot dat het nou nog niet gelukt is (het is nog niet zeker natuurlijk) ik hoop dat die ovulatie testen jou meer kunnen helpen. Bij een combinatie test gaan ze eerst bloedprikken en daarna via een echo kijken naar de nekplooi van het kindje. Aan de dikte van de nekplooi kunnen ze zien of er een kans is of je een kindje gaat krijgen met het down syndroom. De zus van mijn moeder heeft namelijk het down syndroom vaandaar dar ik het eigenlijk wil weten. Het is een kans berekening dus niet 100   % veilig. Als er een kans is op down kan ik daarna altijd nog een vlokken test doen. De kans dat we down kindje krijgen is ver weg omdat mijn tante (zus van mijn moeder) te ver weg is van mij zeg maar. Maar toch maar het zekere voor het onzekere te nemen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je meer afstand gaat nemen had ik ook gedaan. ook ik ben op het ogenblik heel weinig op het forum omdat ik gewoon heel moe en elke keer misselijk ben en ik heb haast geen puf meer voor om na het werk nog achter de pc te kruipen.

Hou me in iedergeval op de hoogte want ik blijf er naar uitkijken dat ook jou topic er komt te staan met joepie ZWA...

Laat de moet niet zakken ook al zal je je nu heel K.. voelen probeer positief te blijven want ook bij jou zal het lukken dat weet ik zeker
Ik blijf zeker weten heel hard voor je duimen.

hele dikke Kus,
Lin

Terug
Bovenaan