carolinda

A

Anoniem

Guest
hi meid,

ik zit al een paar dagen het hele forum af te zoeken om te kijken hoe het met je gaat, maar ik kan helaas niks vinden. Laat je snel wat van je horen.

xxx
Lin

He Lin,

Met mij is alles ok hoor en met mijn vriendje is ook alles weer goed. Ben afgelopen vrijdag toch ongi geworden snik maar, ik was het maar 3 dagen dus dat scheelt. Het klopt dat je me een tijdje niet hebt gezien want ik reageer ook niet meer op alle berichtjes. Er zijn zoveel nieuwe mensen bij gekomen dus het afstand houden gaat me zo dan wel makkelijk af. Soms kijk ik even of er een berichtje van jou is. Maar hoe gaat het met jou en hoe voel je je nu? ik hoor weer gauw van je.

Liefs Linda

Hoi Linda,

Wat fijn dat je mannetje weer beter is. En toch die rot duivels weer gekomen echt super K.. zeg. Ga je deze maand beginnen met tempen of dee je dat al.
Met mij gaat alles goed ik vind het alleen zo rot om de leuke dingen te vertellen want ik kan me zo goed voorstellen hoe moeilijk dat is voor jou, maar ik ben je nog steeds niet vergeten.

Ik hoor wel weer van je.

xxx
Lin

He Lin,

Je hoeft je niet rot te voelen hoor omdat je mij leuke dingen verteld. Voor mij komen die leuke dingen ook vanzelf. Vindt het trouwens echt leuk om te horen hoe het gaat met jou   en je kleine wonder. Tempen is voor mij niet echt handig ivm onregelmatig werk dan is het niet echt nauwkeurig. Heb nu nog 6 ovu testen van de vorige keer en die gebruik ik deze maand nog hopelijk zijn we dan zwanger. En weet je als je gaat tempen dan ben je er ook echt elke dag mee bezig en dat lijkt me ook niet goed. Ik hoor ga van je en wel leuke verhalen vertellen he.

liefs Linda

Terug
Bovenaan