Carpaal Tunnel Syndroom

A

Anoniem

Guest
Het Carpaal Tunnel Syndroom

Heb ik dus, en het word steeds erger! Ik had er al een paar jaar een klein beetje last van, vooral in mijn rechter hand, maar nu met de zwangerschap wordt het steeds erger! Word er nu vaak wakker van en bij alles wat ik doe, begint mijn hand te tintelen en doof te worden.
Baaaaaaalen!!   En ik moet nog ruim 100 geboorteenveloppen schrijven......

Nog meer mensen last van????

Liefs Hilma

Hey,

Tjee das echt pech hebben. Heb het gelukkig zelf niet maar hoor het wel steeds vaker in mijn omgeving. Ik heb een collega en die haar gezicht trekt helemaal scheef als ze zwanger is. Net alsof ze een beroerte heeft gehad. Na haar bevalling trok het wel iets weg maar het is nog steeds te zien. Zou trouwens ook best kunnen dat dat weer een andere naam heeft.

IK wens je sterkte ermee voor de laatste loodjes

Hoi hoi,

Heb het een paar weken geleden heel erg last van gehad, maar mag het nu even afkloppen. Had er alleen 's avonds last van, maar kon gelukkig gewoon slapen (als ik niet hoefde te plassen, eten, of last had van maagzuur hihihi)
Heb nu alleen last van mijn linker been die het af en toe gewoon laat afweten, en 's morgens moet warmlopen....

Groetjes en heel veel sterkte!!!!!!

Bertine

Ja hier nog een van de gelukkige!!!  

Vanmorgen werd ik wakker en heeft het een uur geduurd voordat ik weer wat gevoel in mijn hand had. Mijn gyn. doet er liever niets aan, maar ik merk wel dat nu (bijna 32 weken) mijn voeten ook gaan meedoen...!

Heb je nog tips om het te minderen?

Liefs Arianne

Hoi,

Yep, ook ik ben de gelukkige!
Ik heb al mijn hele zwangerschap, evenals de vorige, last van rusteloze benen.
Het gevoel dat je je benen moet blijven bewegen. Dat valt ook onder carpaal tunnelsyndroom. Alleen ijskoud afdouchen helpt.  
Deze keer heb ik het ook in mijn handen, stijve handen, alsof er veel vocht in zit en als je wakker wordt zijn ze helemaal dood, nul gevoel.
Handen in de lucht steken helpt heel goed en ook weer koud afdouchen.
Even volhouden dames, het is erg vervelend maar gaat weer over niet zo heel lang na je bevalling.

groetjes,

Bons
x

Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben.........maar omdat het geen pretje is, wens je zoiets niet toe aan iemand, dus ik heb ook medelijden met jullie!!!
Onder de douche wisselbaden nemen, warm en dan weer koud water en zo een tijdje door gaan, geeft enige verlichting. Maar ja, dan moet je je weer afdrogen..........en dan begint het weer......

Succes allemaal!!!!

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan