Carpaaltunnelsyndroom laatste loodjes

Over 2,5 week ben ik uitgerekend. Nu heb ik sinds altijd al lichte klachten van carpaaltunnelsyndroom die nu echt hevig zijn sinds 2 weken. Wordt meerdere malen wakker, kan niet langer dan 2u achtereen slapen dan moet ik er echt uit, doe dan wat oefeningen onder stromend water of ga douchen, of even thee maken. Maja dit zo zeker 2x per nacht en de pijn trekt weg na ongeveer 30 min. Zodat ik daarna verder kan slapen. Ik heb al een spalk en mijn handen zijn flink gezwollen vAn het vocht. Iemand nog tips om de laatste weken door te komen? Injectie mag niet van mijn huisarts.
 
Zou vragen tot inleiding zodra dat mogelijk is. Als het zo zwaar is en je moet dan nog bevallen zou ik dat vragen. Ik sliep laatste 2 weken ook erg slecht.
 
Erg herkenbaar. Had precies hetzelfde, veel vocht vasthouden. Nachten waren vreselijk, had er dan veel meer last van dan overdag. Spalk inderdaad, meer was er niet aan te doen.... ja bevallen ? toen trok het na dag of 4/5 snel weg.  Ben met 38 weken ingeleid vanwege cholestase. 
 
Rugmassage ( dan wel zittend) want het komt vooral uit druk op de zenuwen, andere houding enz van rugspieren. Ik had bij beide zwangerschappen maanden lang problemen ermee en niks hielp, dokters zeiden alleen veel drinken en rusten….tot op het laatst iemand een fysio behandeling opperde en dat was de doorslag. Dit zal na de bevalling ook wonderen doen als je nog een aantal keer gaat voor je rugspieren en dergelijke want die staan in verbinding met je complete lijf en je zal verbaasd zijn hoeveel rot gevoel verdwijnt zonder dat je wist dat je dat voelde! Succes met de laatste loodjes. ???
 
Bedankt voor jullie reacties. En betreft de fysio, via verwijzing van de huisarts of had je t op een andere manier gedaan.
 
Gewoon zelf een fysio gezocht. Je bent standaard verzekerd voor een x-aantal behandelingen. Bij mij was daar geen medische verwijzing voor nodig maar ik ben aanvullend verzekerd dus ik zou t wel even nakijken bij je zorgaanbieder ??
 
Hallo ik ben nu 36 weken en heb het alleen lastig met plassen iedere nacht een paar keer opstaan heb een keizersnede op 30 juli ben aan het aftellen.
 
Terug
Bovenaan