carpale tunnel syndroom??

hallo meiden,

ik ben er ook nog hoor, alleen niet veel meer heb dus erg last van me handen
waardoor ik dus de hele dat tintelingen in me handen heb kan ze ook niet zo goed meer gebruiken als ik zal willen....
gelukkig woond me moeder dictbij en doet ze heel veel voor me....die schat...
ook me schoonmoeder doet wel wat....

met de kleine gaat het goed is al flink aan het dalen, ik hoor het van veel mensen, nou, het mag komen hoor, word het een beetje zat....
donderdag moet we voor controle naar het ziekenhuis toe, omdat onze meid met 36w al kwam, en een k-s werd...

de kleine laat zich goed voelen, komt lekker met z'n kontje naar me hand toe erg leuk hoor, alleen hij/zij ligt om me ribben dat is wat minder want het wel me slaap kant??

we zullen zien wat we te horen krijgen donderdag....

meiden nog ff volhouden he, en straks kunnen we lekker genieten van onze kleine ukkie...

liefs   mama van 1
35w en 3d van de 2de

hoi hoi,

wat vervelend dat je handen niet meer willen. Juist op t eind wil ja natuurlijk nog alles ff gepoetst hebben, en als je dan zelf niet meer zo goed vooruit kan.....
Gelukkig is t eind in zicht, en mag je straks jouw kleintje in je armen sluiten.

Nog een maandje....

groetjes Petra
(36+2 wk)

Ik heb dit ook al vanaf 26 weken, en soms werd het vooral 's nachts zo erg dat de pijn uitstraalde naar mijn elleboog en schouder! Heb het erger in de hand waarmee ik schrijf. Wat erbij mij helpt, is meer magnesium en calcium innemen, en ook 's nachts zo'n spalkje dragen. Misschien dat je er iets aan hebt?

groetjes Danielle
37 weken van nr 3

Balen zeg van je handen, kan je geen spalken krijgenvoor snachts? Ik heb het syndroom ook gekregen in mijn 2e zwangerschap. Eerst spalken gehad, toen om de 2 weken een injectie met hormonen maar niets hielp. Uiteindelijk ben ik er aan geopereerd en heb ik nergens last meer van. Succes!

Terug
Bovenaan