carpale tunnelsyndroom

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Hier ben ik eindelijk weer een keer. Zit in een rustmaand vanwege de vakantie. Ben aan het wachten tot die rode duiveltjes komen, mmar ja, als ze niet moeten komen dan... en andersom.
Nu had ik al een langere tijd last van mijn pols en aangezien ik dus vrij zwaar werk heb, heb ik de vakantie afgewacht om te kijken of rust hielp. Maar toen ik na de vakantie weer begon had ik er direct weer last van. Ikke naar de dokter en nu blijkt dat ik last heb van het carpale tunnelsyndroom. Dan zit er een zenuw klem in je pols waardoor je hand stijf en dik aanvoelt/is, en dan heb je tintelingen in je hand.
Waarschijnlijk komt dit door de hormonen die ik allemaal gebruik.

Wie kent dit ook of heeft dit ook meegemaakt en gaat het weer over of is het voor langere tijd gebleven. Ik heb nu een spalk gekregen die ik tijdens rust moet dragen.
Het is ook een syndroom die zwangere vrouwen en vrouwen in de overgang kunnen krijgen.

Ben benieuwd, Naatje

Hoi Naatje

ik zat net je verhaal te lezen en mn bekkie viel open zeg maar.

ik zit sinds zondag in het gips ik had al een tijdje last van eengevoelige pols .
ik heb niet echt lichamelijkzwaar werk maar we zijn aan het verhuizen .
vandaar dat ik nog niet zoveel van mij heb kunnen laten horen.

Ik dacht ook het gaat vanzelf over met rust.
Maar mn pols werd dikker en dikker en ik kon niet goed bewegen en het straalde inderdaad uit   naar mn vingers.
Zondag was de pijn niet te houden en zijn we naar de EHBO gegaan.
op de foto,s was inderdaad niets   te zien maar voor de zekerheid een spalk van gips wat ook wel fijn was   voor de pijn maandag 12-9 moet ik terug naar de dok.
vanacht maakte ik toch blijkbaar een vreemde beweging en ik voelde iets terug schieten.
Nu is de pijn stukken minder.

Ik slik Clomid     voor de derde keer nu   en wacht nu met spanning af .
Maar ik vond het wel heel toevallig jouw verhaal   ik wist niet dat dit een bijwerking
van hormonen konden zijn.

Bedankt voor je info liefs van Martje

Zal mij benieuwen of het hetzelfde is of dat het iets anders is. Laat het even horen als je weet wat het is.

Groetjes naatje

Terug
Bovenaan