Carrière/mama

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Een vraag aan jullie.
Voorgaand jaar is mijn carriere een beetje misgelopen en ben ik begonnen bij een werkgever waar ik niet veel schik heb.
Doordat mijn carriere niet zo liep zoals het zou moeten lopen en wij graag kinderen willen vonden wij het daar nu een geschikt moment voor.
Sinds april 2005 zijn wij bezig met zwanger worden.
Nu komt helemaal uit het niets een kans op een baan die ik graag (lees: heel graag) zou willen. Op zo'n aanbod wacht ik nu al een jaar!
Ja jullie begrijpen mijn dilemma al, want volgens mij zal mijn nieuwe werkgever er niet op staan te springen als ik meteen (of snel) zwanger raak.
Ik begin nu toch wel heel erg te twijfelen wat ik moet doen.
Ik wil echt dolgraag kinderen! Ik ben er helemaal aan toe en heb me er ook helemaal naartoe geleefd. Echter ik wil ook graag carriere maken. Ik heb zes jaar gestudeerd hiervoor en ik wil daar nu ook graag de vruchten van plukken.
Vinden jullie dat het mogelijk is om dit te combineren?
Moet ik toch maar even wachten?
Moet ik me druk maken wat mijn nieuwe werkgever ervan vindt?
Tegen de tijd dat ik ga beginnen (november/december) kan ik al een tijdje zwanger zijn en dan ga je het misschien zien. Misschien ben ik echter dan nog helemaal niet zwanger. Dat kan natuurlijk ook. Ik zit natuurlijk ook nog met mijn proeftijd. Als ik dan ontslagen wordt ben ik helemaal werkloos en wie neemt nu iemand aan met een dikke buik?
Zijn er meer carriere vrouwen die zoiets hebben meegemaakt?
Of andere die tips/geruststellingen/ideeen hebben?

Alvast ontzettend bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo ik zit met precies hetzelfde. Ik heb het meegemaakt en bevindt me nu er weer in.