Hoi allemaal,
Ik ben een mama van 2 kleintjes van 2 en 4. Ik ben al een hele tijd ontevreden over mijn werk en vind niet meer leuk wat ik doe. Ik wil heel graag de overstap maken naar de zorg.
Ik heb de Fastswitch HBO-V opleiding gevonden om zo te werken en leren tegelijkertijd. Ik vind het werk in de ziekenhuizen heel interessant maar ik heb sinds ik moeder ben, niet meer onregelmatige tijden gewerkt. Ook weet ik niet wat ik kan verwachten van hoe zwaar het is om alle ballen in de lucht te houden met zo jonge kinderen.
Omdat ik geen zorg mensen in mijn omgeving heb, zoek ik ervaringen van anderen.
Hoe hebben jullie het gecombineerd? Is het het waard?
Hebben jullie voorbeelden van werkroosters etc?
Dan kan ik mij een realistische beeld vormen.
Alvast heel erg bedankt voor het delen!
Ik ben een mama van 2 kleintjes van 2 en 4. Ik ben al een hele tijd ontevreden over mijn werk en vind niet meer leuk wat ik doe. Ik wil heel graag de overstap maken naar de zorg.
Ik heb de Fastswitch HBO-V opleiding gevonden om zo te werken en leren tegelijkertijd. Ik vind het werk in de ziekenhuizen heel interessant maar ik heb sinds ik moeder ben, niet meer onregelmatige tijden gewerkt. Ook weet ik niet wat ik kan verwachten van hoe zwaar het is om alle ballen in de lucht te houden met zo jonge kinderen.
Omdat ik geen zorg mensen in mijn omgeving heb, zoek ik ervaringen van anderen.
Hoe hebben jullie het gecombineerd? Is het het waard?
Hebben jullie voorbeelden van werkroosters etc?
Dan kan ik mij een realistische beeld vormen.
Alvast heel erg bedankt voor het delen!