@cass hahaha ik herken het helaas. Heb nu 2 kopietjes van mezelf. Knap ongeduldig, eigenwijs en een beetje driftig. En die groei echo's? Ik heb het er niet zo op. Tjerk zou groot worden en was 3305 gram, Koen zou iets kleiner zijn dan Tjerk, maar was 3870 gram nadat ie al flink gepoept had. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Zolang ze nog maar wel groeit.
@Tamjo, gaaf he die 3d. Heb het bij beide ook gedaan. Hier begint er weer enigzins vorm in te komen. Heb nogal met Koen getobt. Heeft zware reflux en had erge krampjes. Maar ben van de week overgegaan op andere voeding en zie nu veel verbetering. Tjerk vindt zijn broertje helemaal het einde. Hij gaat er tegen staan praten met een hoog stemmetje en allemaal met zijn hoofd staan knikken. Hahaahha, je ziet jezelf dan staan, zo grappig. Hij kroelt er ook graag mee en mag hem soms "vast" houden. Dan zit hij zo trots te kijken.
Ik hoop dat jullie "grote" kleintjes net zo reageren als Tjerk. Het is een waar genot. Het leven is even heel hectisch, maar al snel weet je niet beter meer. hahahah.
Heel veel succes allebei!