@cass85

Hoe is het nu met je meid? Beetje opgeknapt inmiddels? En de nachten, worden die al beter of krijg je nu de kans om overdag een beetje slaap te pakken? Ik heb nog steeds veel onrustige nachten. Maar mijn moeder vangt Tjerk even op na zijn middagslaapje. Niet elke dag maar wel 2 keer in de week. Ik voelde me daar ontzettend schuldig over, maar zo is het het beste voor ons drieen. Ook Tjerk heeft niks aan een afgebrande moeder. hahahah. Dus mocht het nog zo zijn dat je slaap tekort komt. Denk er toch eens over na om je kleine af en toe even weg te brengen zodat je wat bij kunt tanken. Dat heb je echt even nodig. (schuldgevoel wordt vanzelf minder hoor) Hoop dat de zwangerschap voor de rest wel lekker verloopt voor je!

Dikke Knuffel Supertje

Thanks supertje. Zo te zien kon je vannacht niet goed slapen, aan de tijd te zien .
Het gaat al een stuk beter, het slapen. Sinds donderdag slaap ik weer redelijk snachts, alleen nu is evy erg onrustig omdat ze weer tandjes aan het krijgen is.
Overdag slapen lukt ook weer.
Maar ondanks dat ben ik toch nog steeds doodmoe en (natuurlijk) misselijk.
Het is wel makkelijk als je moeder in de buurt woont, maar de mijne woont een dik uur rijden van mij. En mijn schoonmoeder sukkelt heel erg met haar gezondheid, dus daar kan ik evy ook niet vaak brengen. Ja, één keer in de zoveel tijd, of savonds een keer als mijn schoonvader erbij is.
Ik snap best dat je je schuldig voelde om Tjerk weg te brengen. Ik zou dat idd ook hebben.
Vindt de zwangerschap wel weer heel erg spannend, ondanks dat we vorige week een hartje hebben zien kloppen en alles goed was met de kleine.
Heb jij trouwens ook last van zo een rare dromen?
Hoe gaat jouwn zwangerschap tot nu toe?

Knuffel
Cass

Jaaa die dromen hou maar op. Heb onderhand elke nacht mijn overleden familieleden op bezoek. Best gezellig maar altijd zo cru als je wakker wordt. (Ze komen toch echt niet meer terug en in mijn dromen zijn ze zo levend.) Daarnaast beval ik standaard veel te vroeg (overdag denk ik zelf dat ik een week overtijd ga).

Het is inderdaad wel erg makkelijk. Mijn moeder woont in het dorp. Dus ik heb een beetje makkelijk praten.

Ik ben nu 23 weken en ik begin het idee te krijgen dat ik eindelijk weer een beetje energie begin te krijgen. Ik slaap vaak wel even 's middags. Heb een aantal dagen geprobeerd om het niet te doen, maar de nachten werden er niet beter van. De kleine doet het hier ook erg goed en in tegenstelling tot de vorige keer, kan ik nu mijn positiekleding aan. Bij Tjerk was dat met 34 weken. hahahah.

Lekker dat je een kloppend hartje hebt gehoord meid. Geeft toch een beetje geruststelling he. Probeer er van te genieten en denk op zijn tijd ook wel aan jezelf he.

Ja dat van die overleden familieleden op bezoek dat ken ik. Ik droom ook steeds dat mijn man de bevalling mist, omdat die even de auto weg moet zetten bij het ziekenhuis. Ik 1 keer persen en kindje is er al. haha. Zal wel lekker snel zijn ;)
Bij Evy heb ik ook pas heel laat positiekleding aan, ben dit keer wel benieuwd. Van de week kwam een vriend, en die zei tegen mijn schoonbroer dat hij mij ff niet herkende omdat ik er zo dun uitzie. Dus ik hoef me nog geen zorgen te maken dat anderen het al zien, omdat we het pas met 12 weken willen zeggen aan vrienden. Dus nog 5 weken te gaan.
Ik ga zeker proberen te genieten!

Hahahahah ja ik beval ook nogal eens alleen of in bad ofzo. Echt de gekste dingen.

Wij hebben het met 11 weken verteld. En nu gaat het wel sneller met het buikje hahaha. Heb een heel andere buik als de vorige keer. Dus iedereen is er van overtuigd dat we nu een meisje krijgen. hahhaahah lekker laten denken.

Terug
Bovenaan