@cass85

hoe gaat het nu met jullie?
is bij Evy de rust weer teruggekeert?
of gedraagt ze zich nog steeds "änders'?

ik hoop natuurlijk dat jij je kleine meid nu in je armen hebt en heerlijk aant genieten bent!

Hey kellycamping.

Sorry voor mijn late reactie ik zag het nu pas.

Hier zijn we nog steeds met smacht aan het wachten op onze baby!! Ze heeft er echt geen zin om haar gezicht te laten zien. Mijn buik is sinds het weekend ook weer helemaal rustig bijna geen harde buiken meer :S (natuurlijk wel fijn, maar ja, ik hoop dat ze dan overgaan in weeën).
Gisteren hebben we samen in overleg met de gyn dat ik maandag word ingeleid. Wij hopen dat de baby natuurlijk vanzelf komt.

Gelukkig gaat het met Evy weer een stuk beter. Was echt een drama van het weekend. Ik denk dat ze bang was dat we weg zouden gaan zonder haar. Want ze was echt steeds aan het controleren of wij er waren.

balen zeg dat de kleine er nog niet is wek fijn dat het met evy beter gaat, geniet nog even van je laatste daagjes met 1 kind en hopelijk is de inleiding niet nodig

Ik hoop dat het van zelf begint en dat je niet ingeleid hoef te worden.

Zal je een lichte hoop geven bij mij was er een stilte voor de storm van een paar daagjes

natuurlijk is het hopen dat je niet ingeleid gaat worden en dat ze zelf aandringt!
maar soms is het wel beter ;)
geniet nog ff van evy voordat je de aandacht moet delen ;)

Terug
Bovenaan