Hey Smooty,
Hier gaat het wel goed. Gelukkig ben ik weer thuis, want in het zh twijfelden ze omdat Lisa zo erg was afgevallen. Maar gelukkig hebben ze ons laten gaan. En Lisa doet het erg goed. Ze huilt amper, ondanks dat ik zie dat ze last heeft van buikkrampjes. De bv gaat ook goed. Op dag 3 kon ik al 60 ml afkolven nadat ze gedronken had. Maandag moeten we haar gaan wegen, ben benieuwd hoeveel ze is bijgekomen.
Alleen heeft Lisa een ongeloofelijk groot zuigbehoefte. Dus hebben we haar een speen moeten geven.
Ikzelf ben wel dood- en doodmoe. Ben nou al blij als we een paar maanden verder zijn en Lisa 's nachts minder vaak komt. Vraag me af hoe het nu bij Supertje gaat, die nachten.
Ik geef Lisa nu wel 'snachts na de voeding 20 ml afgekolfde melk, dan slaapt ze zo weer in.
Dus ...ja... zo gaat het hier. We genieten met volle teugen, eigenlijk meer dan bij Evy, maar dat komt misschien omdat ik weet dat het waarschijnlijk bij Evy en Lisa blijft. Mijn man wilt niet meer kinderen terwijl ik er altijd al 3 of 4 hebben wil. Maar ja, mijn gezondheid is ook niet het allerbeste dus misschien is het wel beter zo. En mag ik blij zijn dat ik per ongeluk zwanger was geraakt, anders was er misschien helemaal geen tweede gekomen.